14.09.2018

Expoziția IAA 2018: TIMOCOM devine, cu o imagine nouă a mărcii, promotor pe piață al sistemului Smart Logistics

Augmented Logistics pentru logistica europeană

(1)

Deja pentru a 8-a oară la rând, TIMOCOM expune la târgul IAA 2018 de la Hanovra ca lider european în domeniul IT al logisticii. În acest an TIMOCOM profită de ocazie pentru o atracție specială. Firma se prezintă la târgul de mobilitate, transporturi și logistică cu un logo nou, flexibil, ca sistem Smart Logistics în premieră și va reprezenta de acum Augmented Logistics.

De mai mult de douăzeci de ani, TIMOCOM și clienții săi modelează și digitalizează în mod sustenabil branșa logisticii. Acum, firma va păși, împreună cu dumneavoastră, într-o nouă fază de dezvoltare și se va transforma. La baza acestor schimbări se află o viziune și o misiune reînnoită al firmei. Astfel, TIMOCOM dorește o lume fără provocări logistice și își propune să creeze o logistică inteligentă, sigură și simplă. Această orientare strategică se reflectă, desigur și în noua imagine a mărcii.
Care sunt, însă, factorii relevanți ai acestei transformări?

Sistemul Smart Logistics
Ansgar Max, director IT, explică trecerea de la bursa de transporturi la un sistem care va deschide noi drumuri pentru viitorul logisticii: „TIMOCOM a devenit în timp mai mult decât o bursă de transporturi sau o platformă destinate exclusiv transporturilor. Sistemul Smart Logistics reprezintă suma unor numeroase aplicații, servicii și interfețe. Din punct de vedere tehnic vorbim despre servicii Micro sau REST, Docker-Container și instrumente de orhestrare ca Kubernetes.
În corelație cu Continuous Integration și Continuous Delivery, precum și cu procesele noastre de dezvoltare agile, avem posibilitatea de a reacționa foarte eficient la provocările de pe piață.” Pentru TIMOCOM sistemul Smart Logistics reprezintă următoarea fază logică, prin care clienții săi pot profita de servicii inteligente.   

Augmented Logistics pentru viitor
Deja de mai mulți ani, firma TIMOCOM a devenit cunoscută ca fiind legătura dintre „mărfuri și capacitățile de transport”. Clienții se vor bucura în continuare de plusvaloarea și avantajele oferite de cea mai mare bursă de transport în Europa. „Augmented Logistics” promite în plus, la peste 127 000 de utilizatori, mai multă flexibilitate și eficiență în susținerea proceselor logistice. Purtătorul de cuvânt al firmei, dl Gunnar Gburek, explică termenul folosit de TIMOCOM pentru noua orientare strategică: „Ne concentrăm în permanență asupra automatizării proceselor logistice și integrării simple a clienților în sistemul nostru. „Augmented” înseamnă „extins”, „îmbunătățit”, „mărit”. Fiecare nouă etapă de dezvoltare a sistemului nostru face ca procesele clienților noștri să devină mai inteligente și astfel aceștia își pot extinde în continuare avantajul concurențial. Pentru TIMOCOM aceasta înseamnă că în focarul atenției se vor afla în viitor și mai mult dezvoltarea sistemului Smart Logistics și integrarea în rețea a clienților.”

Logo flexibil și imagine nouă a mărcii
Noul logo flexibil vine în completarea noii imaginii a mărcii la nivel vizual. Pélagie Mepin, director de marketing, vorbește despre sigla nouă, inovatoare: „Noua noastră siglă simbolizează conștiința noastră de sine ca lideri de piață și deschizători de drumuri în domeniul IT al logisticii. De aceea ne-am decis pentru un design modern și flexibil. Dorim să reprezinte diversitatea și dinamica de la TIMOCOM, din domeniul logisticii și a celor peste 40 000 de clienți ai noștri.” Logo-ul flexibil facilitează o comunicare mai precisă și mai specifică între TIMOCOM și clienți.

În mod oficial, noua imagine a mărcii a fost prezentată de TIMOCOM la IAA 2018 în hala 13, standul C29. La târg vizitatorii au aflat toate detaliile noii strategii de la TIMOCOM și s-au putut informa despre numeroasele posibilități oferite de sistemul Smart Logistics.

Mai multe informații despre TIMOCOM găsiți la www.timocom.ro.

Descărcare comunicat de presă
sus pe pagină