Protecție cu System

Motto-ul nostru sună astfel: "Încrederea este un lucru bun, dar verificarea este mai eficientă." - și mergem cu un pas mai înainte: Nu numai că verificăm clienții noi și cele existente, vă mai oferim și alte servicii de siguranță.

TC Login: Acces la Smart Logistics System

Cel mai mare pericol de siguranță în legătură cu calculatorul reprezintă și acum decodarea numelui utilizator/parolei. TIMOCOM din această cauză, nu cere parolă pentru autentificare. Ca și client TIMOCOM, dvs. descărcați accesul personal, precum și codul de siguranță, programul TC Login. În acest fel, după instalare și activare, obțineți un acces confortabil și autorizat la Smart Logistics System.

Vă oferim același standarde de siguranță și pentru accesul mobil prin aplicație la platforma TIMOCOM. TC Login împreună cu aplicația Barometrul de transport generează un cod PIN unic, cu care puteți accesa contul propriu TIMOCOM.

Avantajele:
  • Cu descărcare primiți cheia dvs. de siguranță: TC Login
  • Acces confortabil la System
  • Activare numai pentru utilizatorii autorizați
  • Nu există nici o combinație de nume utilizator/parolă care poate fi spartă!

Unul dintre punctele noastre forte: Siguranța tehnică

Rețeaua de siguranță al TIMOCOM se bazează pe investițiile în cele mai moderne tehnici IBM și Oracle. Clienții TIMOCOM au la îndemână un sistem high-tech, care face posibilă ca munca lor să fie rapidă și sigură.

Cu TIMOCOM nu puteți avea parte de surprize neplăcute: Două centre de date separate, independente din punct de vedere geografic, asigură ca munca dvs. să fie fără probleme oricând. La TIMOCOM Smart Logistics System serverele pot fi accesibile și în caz de un eventual dezastru, datorită sistemului complet de backup, așadar este asigurat ca software-ul nostru să poate rula în calitatea cea obișnuită și în acest caz.

TIMOCOM oferă ca specialist IT:
  • ISO/IEC 27001-Sigiliu centre de date certificate și economice din punct de vedere energetic
  • Preluare sigură a datelor datorită conectării criptate SSL
  • Monitorizare 24/7 cu departament propriu de IT
  • Conexiuni multiple de internet
  • Firewall puternic și sistem multiplu de antivirus
  • Toate datele dumneavoastră sunt ˝Hosted in Germany˝
Hosted in Germany - Protecția datelor la TIMOCOM
"Datele dumneavoastră sunt tratate cu precauție! De aceea TimoCom folosește sigiliul ˝Hosted in Germany˝ Toate datele clienților noștri sunt prelucrate în Germania, așadar cad sub incidența legilor germane - legea germană de protecție a datelor fiind considerată una dintre cele mai dure din toata Europa."

Marco Haack, Director IT Infrastructure & Services.

Sunt strict reglementate: Accesul la TIMOCOM System

Transparent, curat, competent - așa arată afacerile cu TIMOCOM. Ca să putem oferi clienților noștri o siguranță la nivel ridicat, firmele care vor să devină să lucreze cu sistemul nostru, trebuie să îndeplinească mai multe criterii și cerințe. Așadar din punct de vedere al siguranței sunt deja în mâini bune mai mult de 130.000 utilizatori TIMOCOM. Acest procedeu strict de aprobare înseamnă că astăzi este un aspect de calitate de fi client TIMOCOM.

Siguranța în piața spot și al contractelor
  • La bursă poate să aibă acces de obicei firmele care au deja o vechime de 6 luni în domeniul transportului
  • Înainte de încheierea contractului, verificăm cele mai importante acte ale firmei
  • Verificăm pe fiecare client nou
  • După încheierea contractului, controlăm permanent utilizatorii

Împreună pentru drepturile dvs.

În munca de zi cu zi, se întâmplă ca facturile nu sunt plătite la timp. Pentru acest caz există serviciul TIMOCOM Inkasso Internațional. Acționează rapid și necomplicat și clarifică dacă ma are rost să așteptăm la banii noștri sau nu. Un avantaj al TIMOCOM este ca consultările clienților internaționali se efectuază în limba lor maternă.

Mai mult decât atât, departamentul nostru de recupare creanțe are un efect secundar foarte special: Mai mult firme renumite vor să facă parte rețelei TIMOCOM:

Aflați mai multe >

Verificarea prealabilă pentru a diminua riscurile

Clienții noștri pot folosi sistemul TIMOCOM în mod eficient și în siguranță în fiecare zi - aceasta este misiunea noastră. Având în vedere că tranzacțiile sunt încheiate direct între parteneri de afaceri, este necesară o prudență profesională.

Infografica despre TIMOCOM Identify
Verificarea identităţii a potențialilor parteneri de afaceri:
  • Cereți de la potențialul partener de afaceri oferta printată din sistemul TIMOCOM. Așadar se poate verifica direct, dacă pertenerul are acces la Smart Logistics System sau nu.
  • Verificați în Indexul firmelor profilul propriu al potențialului partener de afaceri. Cu funcția de încărcare și descărcare al documentelor, puteți verifica documentele des utilizate, care vă ajută în identificare.
  • Comparați documentele primite cu cele care sunt încărcate în profilul propriu.
  • Comparați datele persoanei de contact cu datele din profilul propriu, cum ar fi de exemplu: numele, numărul de telefon și adresa de e-mail.

În cazul în care după verificare mai aveți îndoieli în ceea ce privește datele sau documentele, TIMOCOM Identify vă ajută în identificarea potențialului partener de afaceri.

Aveți nevoie pentru identificare:
  • Oferta tipărită din sistemul TIMOCOM, trimisă de partenerul de afaceri
  • Copie a documentelor încărcate în profilul companiei, precum și a documentelor companiei primite de la partenerul de afaceri
  • Completați formularul afirmând și motivele dvs. de îndoială.
Trimiteți documentele către TIMOCOM prin e-mail sau fax. A

+36 22 51 59 76

info.ro@timocom.com

Descărcare formular(PDF, 792 kB)

Echipa TIMOCOM Identify are nevoie de maxim 5 ore de lucru pentru o verificare cuprinzătoare și gratuită. Răspunsul veți primi în scris - între orele de lucru 08:00 și 16:00.

Ceea ce puteți face dvs. pentru o afacere mai curată

Cu rețeaua de siguranță sofisticată și multidimensională, TIMOCOM ajută mult ca afacerea dvs. de zi ci zi să meargă fără probleme. Dar și dvs. puteți efectua niște pași simpli și mici în ideea de a vă simți într-o siguranță mai mare. Acum vă oferim câteva idei care vă vor ajuta în acest sens.

Lista dvs. de verificare a partenerilor noi de afaceri

Lista dvs. de verificare a partenerilor noi de afaceri

Cele mai importante reguli ale comerțului cinstit

TIMOCOM verifică în prealabil clienții săi, înainte de a da acces la primul Smart Logistics System din Europa. Așadar o mare parte din munca de verificare facem noi, în locul dvs. Totuși și dvs. puteți face pași zi de zi în interesul siguranței proprii.

În acest fel, dacă urmăriți acești pași de verificare, puteți diminua în mod semnificativ riscul afacerilor "murdare". Prin urmare, TIMOCOM are o listă prealabilă, care poate să vă ajute în lupta grea cu firmele rău-platnici. Alte sfaturi pentru evitarea furtului de marfă sunt disponibile în următoarea anexă, datorită inițiativei TimoCom și SCHUNCK.

Verificarea partenerilor noi de afaceri
Verificări de siguranță destinate prevenirii furtului de marfă

Verificări de siguranță destinate prevenirii furtului de marfă

Cu această listă de verificare puteți proteja firma dvs. împotriva furtului sau fraudei

Nu este o noutate că există fenomenul de "oi negre" și în domeniul transportului. Noutate este însă, că înșelătorii sunt din ce în ce mai obraznici. De aceea este foarte important ca să avem mijloace eficiente împotriva fraudelor și furturilor.

TIMOCOM GmbH și OSCAR SCHUNCK AG & CO. KG au dezvoltat o listă extinsă de verificare pentru clienții lor, care ajută în verificarea identității potențialilor parteneri de afaceri chiar înainte de încheierea afacerii. Vă sfătuim să descărcați documentul și să folosiți la verificarea partenerilor de afaceri.

Checklist destinate prevenirii furtului de marfă
sus pe pagină

Accept faptul că acest site de web foloseşte cookies pentru statistici, conţinut şi reclame personalizate. Detalii