Rețeaua de siguranță pe scurt

Siguranța și securitatea sistemului nostru reprezintă o prioritate absolută. De aceea verificăm atât clienții noi, cât și pe cei existenți și oferim o serie de servicii suplimentare de securitate pentru utilizatorii Marketplace-ului.

Acces permanent securizat la TIMOCOM Marketplace

În calitate de client TIMOCOM veți primi date de autentificare unice pentru un acces personal securizat la sistemul nostru. După activarea contului, veți obține un acces confortabil, autorizat și sigur la Marketplace.

Vă oferim același standarde de securitate și pentru accesul mobil prin aplicație la Marketplace. Puteți utiliza datele dvs. de autentificare pentru a accesa contul TIMOCOM și pentru a utiliza aplicațiile în sistem.

Avantaje:
  • Obținerea datelor unice pentru autentificare în sistem
  • Autentificare confortabilă și sigură
  • Acces mobil la sistem prin aplicație
  • Activare numai pentru utilizatorii autorizați

Unul dintre punctele noastre forte: securitatea tehnică

Rețeaua de securitate TIMOCOM se bazează pe investițiile în cele mai moderne tehnici IBM și Oracle. Ca utilizator, aveți la dispoziție Marketplace-ul, care permite desfășurarea rapidă și sigură a activităților.

 

Cu TIMOCOM nu veți avea surprize neplăcute: două centre de date separate, independente din punct de vedere geografic, asigură că munca dvs. să se desfășoare fără probleme. Serverele pot fi accesibile și în caz de un eventual dezastru, datorită sistemului complet de backup, astfel încât Marketplace-ul să poată funcționa în continuare la calitatea obișnuită.

TIMOCOM oferă ca specialist IT:
  • ISO/IEC 27001 - Sigiliu pentru centre de date certificate și eficiente energetic
  • Preluare securizată a datelor datorită conexiunii criptate SSL
  • Monitorizare 24/7 cu departament IT intern
  • Conexiuni multiple de internet
  • Firewall puternic și sistem de antivirus multiplu

Accesul strict reglementat la TIMOCOM Marketplace

Transparent, curat, competent - așa arată afacerile cu TIMOCOM. Pentru a oferi clienților noștri un nivel ridicat de securitate, firmele care doresc să lucreze cu sistemul nostru trebuie să îndeplinească mai multe criterii și cerințe. Așadar, din punct de vedere al siguranței, sunt deja în mâini bune peste 156.000 utilizatori TIMOCOM. Acest proces strict de aprobare înseamnă că astăzi reprezintă un aspect de calitate de fi client TIMOCOM.

Siguranța în piața spot și a contractelor
  • La bursă pot avea acces, de obicei, firmele care au o vechime de minim 6 luni în domeniul transportului
  • Înainte de încheierea contractului, verificăm cele mai importante acte ale firmei
  • Verificăm fiecare client nou
  • După încheierea contractului, monitorizăm permanent utilizatorii

Împreună pentru drepturile dvs.

În munca de zi cu zi, se întâmplă ca facturile să nu fie plătite la timp. Pentru astfel de cazuri, există serviciul TIMOCOM Inkasso Internațional. Acesta acționează rapid și necomplicat pentru a clarifica dacă există șanse de a recupera banii. Un alt avantaj este asistarea clienților internaționali în limba lor maternă.

Mai mult decât atât, serviciul Inkasso Internațional are și un efect secundar special: mai multe firme renumite vor să facă parte din rețeaua TIMOCOM:

Aflați mai multe >

Verificarea prealabilă pentru a diminua riscurile

Clienții noștri pot utiliza sistemul Marketplace în mod eficient și sigur în fiecare zi - aceasta este misiunea noastră. Având în vedere că tranzacțiile sunt încheiate direct între partenerii de afaceri, este necesară o prudență profesională.

Verificarea identității potențialilor parteneri de afaceri:

  • Cereți de la potențialul partener de afaceri oferta imprimată din Marketplace. În acest fel, puteți verifica imediat dacă partenerul are acces la sistem.
  • Verificați în indexul firmelor profilul potențialului partener de afaceri. La funcția de încărcare și descărcare a documentelor, puteți vizualiza documentele des utilizate, ceea ce vă ajută în procesul de identificare.
  • Comparați documentele primite cu cele încărcate în profilul firmei.
  • Comparați datele persoanei de contact cu cele din profilul firmei, cum ar fi: numele, numărul de telefon și adresa de e-mail.

În cazul în care, după verificare, mai aveți îndoieli cu privire la datele sau documentele potențialului partener de afaceri, TIMOCOM Identify vă poate ajuta în procesul de identificare.

Aveți nevoie pentru identificare:

  • Oferta trimisă de partenerul de afaceri tipărită din sistem
  • Copie a documentelor încărcate în profilul firmei, precum și a documentelor primite de la partenerul de afaceri
  • Formularul de comandă completat în întregime, specificând motivele de indecizie

Trimiteți documentele către TIMOCOM prin e-mail sau fax:

Echipa TIMOCOM Identify are nevoie de maxim 5 ore de lucru pentru o verificare cuprinzătoare și gratuită. Răspunsul îl veți primi în scris, în zilele lucrătoare, între orele 08:00 și 17:00.

Ceea ce puteți face pentru o afacere mai curată

Cu rețeaua de siguranță sofisticată și multidimensională, TIMOCOM vă ajută să vă desfășurați afacerea fără probleme. Cu toate acestea, puteți efectua câțiva pași simpli și mici pentru a vă simți într-o siguranță mai mare. În continuare ,vă oferim câteva idei care vă pot ajuta în acest sens.

At-TIMOCOM-it-is-a-standard-procedure-to-examine-customers-at-the-start-md

Împreună pentru combaterea furtului de marfă

Analizarea lanțului de aprovizionare și eliminarea slăbiciunilor acestuia

Cinci firme și instituții și-au unit forțele pentru a sprijini activ firmele implicate în transporturi și șoferii de-a lungul lanțului de aprovizionare.

Obiectivul: educație și conștientizare cu privire la riscul furtului de mărfuri, dezvoltarea de contrastrategii practice, precum și o sprijin activ la implementarea măsurilor de siguranță.

Furturile de mărfuri creează un deficit de 8 miliarde de euro pe an în întreaga Europă. Pentru companii, transferurile întârziate sau nereușite duc adesea la pierderi de producție și anulări ale comenzilor. De asemenea, șoferii de camioane sunt expuși unui risc crescut. Pentru fiecare al cincilea act de furt, ei sunt atacați fizic și viața lor este amenințată.

Fără măsuri active de contracarare, există pericolul creșterii ulterioare a furturilor de către grupuri criminale bine organizate. Următoarele instituții sau companii s-au unit la diferite puncte din lanțul de aprovizionare pentru a sprijini în mod special companiile și șoferii implicați:

  • Biroul de Investigare Criminalistică al Saxonia Inferioară
  • Asociația pentru securitate în afaceri Germania de Nord (VSWN)
  • Teleroute și TIMOCOM, ofertanți ai celor mai mari burse de transport de pe piață
  • HDI-Gerling Industrie, companie cu experiență îndelungată în asigurări industriale și de transport

Contrastrategiile de reducere a riscurilor pot fi utilizate în diferite domenii, cum ar fi:

  • În funcție de tipul încărcăturii și de rută, vehiculul corespunzător trebuie echipat cu sisteme de siguranță adecvate. În general, este important să vă asigurați că vehiculul este pregătit și circulă în cele mai sigure condiții posibile.
  • Informațiile privind transportul nu sunt recomandate să fie schimbate în fața terțelor persoane. Cu cât numărul de suporturi de informații, transportatori și interfețe de-a lungul lanțului de aprovizionare este mai mic, cu atât riscul de utilizare necorespunzătoare este redus.
  • Este recomandat ca șoferii să utilizeze zone de odihnă și locuri de parcare împrejmuite și iluminate, în special pentru pauze mai lungi și pentru nopți. Aceste spații de parcare corespunzătoare ar trebui să fie preferate încă de la planificarea traseului.
  • În timpul transportului, nu pot fi transportate persoane terțe. Transporturile trebuie monitorizate pe toată durata lor, astfel încât să se asigure un flux constant de comunicare între centrul de coordonare și șofer.
sus pe pagină