Procesul complet în Smart Logistics System

Comenzile de transport puteți gestiona simplu, direct cu partenerii de afaceri, în TIMOCOM System Datorită procesului digital puteți comunica rapid , și puteți în acest fel economisi timp la introducerea datelor. Dat fiind faptul că toate comenzile vor fi traduse automat la limba respectivă, nu mai există bariere lingvistice , așadar nu pierdeți timp nici aici. Un alt avantaj este prezentarea clară , în comparație cu alte canale de comunicare, cum ar fi de exemplu e-mailurile.

TIMOCOM oferă siguranța garantată . Datele țin întotdeauna cu client, și sunt protejate împotriva accesului persoanelor neautorizate. Toate serverele se află în Germania, de accea se aplică prevederile germane severe de siguranță. Datele nu părăsesc țara.

Doriți să utilizați administrarea comenzilor la comenzile de transport? Vă stăm cu plăcere la dispoziție .

Contactaţi-ne acum!

+36 22 51 59 56

Avantajele:

Comunicare rapidă datorită derulării digitale

Siguranță pentru ambele părți prin contract

Pentru comenzile dvs. de transport avem soluția digitală

Personalizați-vă comenzile de transport cu sigla firmei, alte documente și generatorul de numere pentru comenzi

Șabloane pentru comenzile de transport regulate

Statistici pentru deciziile viitoare de afaceri

Derularea simplă și digitală a comenzilor de transport.

Ambii părți de afacere au posibilitatea de a gestiona comenzile de transport clar și de a avea o imagine de ansamblu asupra statutul acestora- care sunt stocate centralizat și digital.

Derulați digital comenzile de transport.

Economisire de timp inteligentă (smart)

Datorită introducerii rapide a datelor puteți economisi timp prețios. Motivul: Integrarea stânsă între Bursa de transport și . Funcțiile noastre de copiere și șabloane , precum și completarea inteligentă și automată asigură introducerea rapidă a datelor în comenzile dvs. de transport.

Economisire de timp inteligentă (smart)

Evaluare inteligentă (smart) și analizare

Analizați relațiile de afaceri, precum și cifrele cu funcția de evaluare, care pot fi personalizabile. Din aceasta puteți obține cifrele-cheie (date relevante) pentru afacerile viitoare.

Evaluare inteligentă (smart) și analizare

Privind în ansamblu, totul este mult mai simplu.

Datorită funcțiilor de urmărire a expedierii și GPS-Trackingambii parteneri de afaceri pot să urmărească continuu statutul transportului, și puteți reduce efortul de comunicare.

Privind în ansamblu, totul este mult mai simplu – privirea în ansamblu al progresului comenzilor de transport

Ce spun clienții noștri

Optimizați-vă procesele comerciale prin comenzi de transport digitale!

În calitate de transportator puteți crea comenzile digital în TIMOCOM System pentru partenerii dvs. de afaceri.

În calitate de prestator , puteți să reacționați direct la comenzile de transport în TIMOCOM System acceptând sau respingându-le digital.

Hosted in Germany –  Protecția datelor la TIMOCOM

Noi vă oferim o siguranță tehnică completă! De aceea TIMOCOM folosește sigiliul ˝Hosted in Germany˝ Toate datele clienților noștri sunt prelucrate în Germania. Prin acest lucru cad sub incidența legilor germane – înainte de toate legea germană de protecție a datelor este considerată una dintre cele mai dure din toata Europa.

Testați acum TIMOCOM System până la 4 săptămâni, gratuit.

Înregistrați-vă acum

Aveți întrebări? Vă stăm cu plăcere la dispoziție:

+36 22 51 59 56

sus pe pagină

Accept faptul că acest site de web foloseşte cookies pentru statistici, conţinut şi reclame personalizate. Detalii