TimoCom Logo

JavaScript este dezactivat în browser-ul dvs.

Astfel, unele functii ale site-ului sunt reduse. Vă rugăm să activați temporar JavaScript din setările browser-ului pentru a spori comfortul și nivelul de utilizare.

Kefren Expres - un parteneriat de succes cu TimoCom

Kefren Expres - un parteneriat de succes cu TimoCom

TimoCom Comunicate de presă - Informaţii actuale

pref_6

Kefren Expres SRL (www.kefren.ro), înfiinţată în vara anului 2011, este o companie de expediţie, al cărei asociat unic este Gogucz Gyöngyi. O parte din portofoliul companiei se bazează pe bursele electronice de transport, Kefren Expres având o colaborare foarte fructuoasă cu TimoCom.

„Apariţia companiei se datorează experienţei cumulate în domeniul transportului rutier în regim expres. La baza acestei experienţe stă propria companie de transport, membru al grupului, care a început să-şi desfăşoare activitatea din 2009 cu două autoutilitare de 3,5 t MMTA. Muncind din greu şi gândind deschis, i-am putut satisface atât pe clienţii noştri cât şi pe parteneri, fără de care nu am fi aici şi nu am avea vreo perspectivă de viitor. În perioada 2009-2011 această firmă de transport a avut o perioadă de dezvoltare prin paşi mărunţi, deoarece toată activitatea a fost influenţată de condiţiile economice nefavorabile”, spune Gogucz Gyöngyi.

La început, compania presta o activitate în regim de import-export, acumulând experienţă în domeniul transporturilor expres, fapt care a influenţat şi a determinat reorientarea spre piaţa intracomunitară/internaiţonală.

Când solicitările clienţilor s-au mărit la o scară mult mai largă, firma de transport neputând să acopere toate cererile, s-a înfiinţat în vara anului 2011 compania Kefren Expres SRL, orientarea fiind spre portofoliul de client şi segmentul de servicii (mărfuri) în regim de urgenţă. Categoria acestor servicii este foarte largă: mărfuri generale, automotive, electronice, cu temperatură controlată, mărfuri periculoase.

 

Peste 300 de vehicule subcontractate

 

Fiind casă de expediţii, Kefren Expres SRL nu are flotă proprie de autovehicule, însă a subcontractat un număr mare de transportatori ale căror flote sunt în expansiune. Numărul acestor autovehicule înregistrate în prezent este de peste 300 unităţi, majoritatea fiind de 3,5 t MMTA. „Din estimările noastre, până la sfârşitul anului va ajunge la peste 500 de unităţi înregistrate în sistemul integrat Kefren Expres. Trebuie menţionat că aceşti transportatori nu sunt doar din România, dorinţa noastră fiind de a lucra ca o companie europeană. Imediat după înfiinţare, Kefren Expres a avut o creştere exponenţială”a declarat Gogucz Gyöngyi.

În principiu, compania operează în Europa şi o parte a zonei Balcanice. Fluxul cel mai mare de marfă este în Europa centrală, un top 5 al firmei incluzând Germania, Italia, Franţa, Spania, Anglia.

Politica de preţuri este determinată de costurile şi ţările care se tranzitează. În majoritatea ţărilor europene, costurile sunt mici, mai puţin în Franţa, Italia, Grecia, Elveţia, unde folosirea autostrăzilor implică un cost ridicat, evident transpus şi în tarifele de execuţie.

Echipa Kefren Expres oferă soluţii „win to win” atât transportatorilor săi cât şi clienţilor, prin mijloace proprii dezvoltate şi prin folosirea serviciilor partenerilor, cum ar fi TimoCom.

 

TimoCom - o bursă de încredere

 

este important pentru Kefren Expres să poată evalua rapid transportatorii noi sau să găsească acei transportatori care pot oferi garanţia calităţii. Vorbind de autovehicule şi situaţii imprevizibile (se mai strică un motor ori sunt condiţii meteo nefavorabile, autostrăzi aglomerate), pot apărea diferite situaţii ciudate, piedici, fapte ce pot duce la pierderi mari financiare.

O altă situaţie dificilă este atunci când nu există o transparenţă în comunicare. „De aceea echipa noastră acţionează mereu şi foloseşte soluţii tehnice avansate pentru preîntâmpinarea situaţiilor menţionate mai sus. Sunt diverse soluţii şi metode de a deţine controlul operaţiunilor, acestea depinzând de începutul proceselor de transport. TimoCom este o platformă sigură cu reguli stricte, de un maxim profesionalism, nu tocmai ieftin, dar înţelegând modul de folosire a platformei, potenţialul, însemnătatea, se poate ajunge la un rezultat prin fructificarea beneficiilor oferite”, spune Gogucz Gyöngyi.

„În general, orice maşină are patru roţi şi orice maşină te poate duce din punctul A în punctul B, însă sunt parteneri care, pe lângă utilitate, mai caută şi altceva - aceasta face diferenţa între toate maşinile şi, în cazul nostru, între bursele de profil. Bursele de profil au un rol dublu, întotdeauna situându-ne între client şi transportator. Putem afirma că o parte din portofoliul nostru se datorează acestor platforme, în special în momentul primului contact, atât în găsirea noilor clienţi sau tenderelor, cât şi pe parte de dezvoltare a soluţiilor de transport şi găsirea noilor transportatori. Kefren Expres este conştient de necesitatea creşterii acestora, astfel putem afirma că DA, şi noi folosim TimoCom”.

 

TC eMap oferă avantaje nete

 

„Deşi există o ofertă copleşitor de mare a burselor de profil existente ce operează în domeniul transportului rutier, noi dorim să evidenţiem avantajele obţinute şi eventualele dezavantaje în urma utilizării bursei de transport TimoCom”, precizează Gogucz Gyöngyi. „Aş începe cu dezavantajele: preţul abonamentului relativ mare pentru operatorii din România, însă în cazul în care activitatea operatorului se extinde în afara graniţelor geografice ale României cu o pondere de 45%-60%, devine un preţ rezonabil, în special utilizând diverse module ce facilitează activitatea acelui operator”.

Conform opiniei reprezentantului Kefren Expres, printre avantaje se numără faptul că serviciul TimoCom este gândit ergonomic, structura şi utilitatea meniurilor ajută operatorul, exclude din construcţie reclamele, topice inutile cu care un operator şi-ar pierde timpul, iar angajatorul banii. Bursa facilitează obţinerea informaţiilor necesare prin modulele TC Profile, TC emap, TC eBid etc. Un alt lucru important de menţionat este pregătirea, specializarea operatorilor TimoCom care, de fiecare dată, au convins prin calitatea serviciilor şi respectul maxim faţă de client.

 

Aplicaţie proprie

 

La finele anului 2012. Kefren Expres a ales o cale inovatoare, regândind strategia şi posibilităţile, dezvoltând şi organizând activitatea cu ajutorul soluţiilor IT şi lansând o aplicaţie prin pagina de web: www.kefren.ro, operaţională din luna februarie a acestui an. „Cu ajutorul acestei aplicaţii, putem coordona activitatea zilnică. Astfel, putem afirma că atât transportatorii noştri, cât şi noi avem un randament mult mai ridicat, o eficienţă mai bună şi credem că acesta este doar începutul. Numărul de 500 de unităţi (autoutilitare de 3,5 t MMTA) înregistrate în sistemul integrat al Kefren Expres este realizabil până la sfârşitul anului 2013”, subliniază Gogucz Gyöngyi.

Succesul pe piaţa transporturilor în ziua de azi este determinat şi de factorul financiar, în speţă de plata serviciilor de transport. În segmentul în care Kefren Expres îşi desfăşoară activitatea, termenii reali de plată sunt între 45-90 zile calendaristice, acestea crescând în anii precedenţi de la 30-60 zile calendaristice. „Evident, şi noi, ca şi toţi ceilalţi operatori, încercăm să evităm termenii maximi de plată de 90 de zile, dar în cazul contractelor mari, acesta este un termen uzual. Însă sunt situaţii când şi acestea sunt depăşite sau intervin situaţii de neplată. Kefren Expres practică o politică de pas cu pas, sau, cum se mai spune, încet dar sigur. Suntem atenţi la detaliile care pot influenţa situaţiile neplăcute şi, astfel, am reuşit să evităm aceste evenimente nedorite datorită procedurilor interne cu care verificăm clienţii noi şi, nu în ultimul rând, prin serviciile oferite de TimoCom”.

Kefren Expres a intrat într-un proces de dezvoltare în aceşti doi ani, în urma multor factori de pe piaţă, a viziunii managementului, a echipei de angajaţi şi a modului unic în care a abordat necesităţile clienţilor cât şi rezultatelor bune ale transportatorilor cu care lucrează zi de zi sau ocazional. „Am fost motivaţi de relaţiile directe, cât şi de întâmpinarea necesităţilor clienţilor. Cine? Ce? Sau cu cât a contribuit? În acest progres, personal am fost marcată şi motivată de sprijinul şi înţelegerea familiei, relaţia şi primii paşi cu compania Expeditors Internaţional România, îndrumările primite de la Alin Burlan şi, nu în ultimul rând, de oportunităţile oferite de TimoCom. Aş dori ca şi alţii să aibă asemenea posibilităţi”, a încheiat Gogucz Gyöngyi.

Contact de presă

Communications

TimoCom Soft- und Hardware GmbH

Bessemerstr. 2-4

DE-40699 Erkrath

+36 22 51 59 56
+49 211 88 26 59 24
Accept faptul că acest site de web foloseşte cookies pentru statistici, conţinut şi reclame personalizate.