Evaluări – mai multă siguranță la selectarea partenerilor de transport
Oferiți și primiți evaluări pentru comenzi
Evaluați-vă contractanții sau clienții după finalizarea transporturilor pe TIMOCOM Road Freight Marketplace. Cu fiecare evaluare, contribuiți activ la creșterea încrederii și transparenței în sistem – comandă cu comandă.
Pentru toți cei care atribuie mărfuri
Avantajele dumneavoastră:
- Mai multă siguranță: Recenziile pozitive privind comunicarea, manipularea mărfii, precum și încărcarea și descărcarea punctuală vă oferă siguranța că marfa dumneavoastră se află în mâini bune.
- Prima alegere: Printr-un scor pozitiv al companiei, veți fi preferat ca client de către companiile de transport.
- Economisire de timp: Pe baza evaluărilor altor utilizatori ai sistemului, decideți și mai bine și mai rapid care partener de afaceri este potrivit pentru dumneavoastră.
Pentru toți cei care efectuează transporturi
Avantajele dumneavoastră:
- Mai multă siguranță: Evaluările privind punctualitatea plății, corectitudinea și comunicarea vă ajută să alegeți partenerii dvs. de afaceri.
- Creșterea valorii mărcii: Evaluările pozitive contribuie la scorul companiei dumneavoastră – și astfel vă măresc avantajul în competiție.
- Eficiență: Datorită evaluărilor transparente din cadrul Marketplace-ului, găsiți opinii reprezentative despre potențialii parteneri de afaceri într-un singur loc central.
Și așa funcționează
Acordați evaluări pentru transporturile efectuate
De îndată ce data de descărcare este atinsă, partenerii de afaceri implicați primesc o notificare că se pot evalua reciproc conform principiului celor 5 stele. Pentru a putea oferi o evaluare, trebuie să se demonstreze că o comandă a avut loc efectiv. Această dovadă poate fi furnizată în două moduri:
- Acord încheiat în bursa de transport TIMOCOM
- Comandă de transport prin TIMOCOM
Evaluarea diferitelor categorii
Evaluați client:
- Comunicarea cu contractantul
- Punctualitatea la încărcare și descărcare
- Manipularea mărfurilor și documentelor
Evaluarea contractantului:
- Comunicarea cu contractantul
- Corectitudinea acordurilor
- Punctualitatea plății
👉 Evaluare rapidă: Puteți evalua toate categoriile simultan cu un singur clic.
Scorul companiei și evaluările individuale în profilul firmei
În profilul companiei este afișat scorul companiei, care este calculat pe baza evaluărilor contractanților și ale clienților. De asemenea, aici puteți vizualiza evaluarea medie a fiecărei categorii.
Aveți întrebări? Vă stăm cu drag la dispoziție:
Întrebări frecvente
Pentru a putea oferi sau primi evaluări pentru transporturile efectuate, este necesar să finalizați o tranzacție prin intermediul TIMOCOM Road Freight Marketplace. Iată pașii:
Confirmarea comenzii: Atât contractantul, cât și clientul trebuie să confirme fie un acord încheiat, fie o comandă de transport.
Evaluare: După ce transportul a fost efectuat, ambele părți se pot evalua reciproc.
Astfel se asigură că ambii parteneri contractuali au executat împreună o comandă.
Puteți evalua partenerul dumneavoastră de afaceri începând cu ziua următoare datei de descărcare. Pentru aceasta, aveți la dispoziție cel puțin 44 de zile plus termenul de plată convenit. Dacă nu a fost stabilit un termen de plată, aveți în total 104 zile pentru a efectua evaluarea.
Atunci când evaluați un contractant, puteți evalua următoarele categorii:
- Comunicare cu dispeceratul
- Încărcare și descărcare punctuală
- Manipularea mărfii
- Gestionarea documentelor
Când evaluați un client, pot fi evaluate următoarele categorii:
- Comunicare
- Acorduri contractuale echitabile
- Plată
Fiecare categorie este inclusă cu o pondere egală în evaluarea generală. Subcategoriile neevaluate nu sunt luate în calcul. De asemenea, puteți evalua toate categoriile cu un singur clic.
Nu, nu se poate adăuga un comentariu la o evaluare. Împărțirea în subcategorii permite o evaluare diferențiată, astfel încât comentariile pot fi evitate.
Scorul companiei se calculează ca media evaluărilor în calitate de contractant și a evaluărilor în calitate de client. După prima evaluare primită, acesta este vizibil în profilul dumneavoastră de companie.
Da, veți primi reamintiri automate despre evaluările deschise. De îndată ce o evaluare este posibilă, veți primi o notificare prin intermediul clopoțelului din Road Freight Marketplace. În plus, persoanele de contact înregistrate în transport vor primi o notificare prin e-mail.
Dacă nu este înregistrată o persoană de contact pentru transport, toți utilizatorii din cadrul companiei dumneavoastră vor primi o notificare prin intermediul clopoțelului și un e-mail (presupunând că și-au dat acordul în setări). O singură dată va fi trimis și un memento suplimentar prin aceste canale menționate.
Puteți găsi companii pe care nu le-ați evaluat încă în două moduri:
- Prezentare generală comenzi de transport
- Prezentare generală acorduri încheiate
Filtrați pur și simplu după transporturile care nu au fost încă evaluate.
Dacă nu sunteți mulțumit de evaluarea dumneavoastră, puteți solicita o corectură o singură dată partenerului contractual. Acest lucru se poate face direct prin vizualizarea detaliată a comenzii de transport sau a încheierii tranzacției în Road Freight Marketplace (secțiunea „Evaluare”).
Vă recomandăm să contactați suplimentar partenerul contractual personal, pentru a explica motivele solicitării dumneavoastră.
Evaluarea este inclusă direct în scorul companiei după publicare, chiar dacă ulterior se solicită o cerere de corectare și aceasta este încă deschisă. De îndată ce se efectuează o corectare, scorul companiei este recalculat.
Răspunsul la o cerere de corectare trebuie să fie furnizat în termen de 7 zile.
TIMOCOM, în calitate de furnizor neutru, nu poate corecta sau șterge evaluările. Vă rugăm să contactați direct partenerul dumneavoastră contractual și să utilizați opțiunea de corectare disponibilă pentru fiecare evaluare.
La întreruperea temporară a contractului (fără reziliere), toate evaluările rămân păstrate.