Lexicon de Transport

Intrări în lexic

A B C D E F G I Î J K L M N O P S T U V

Sistemelor de gestionare a intervalelor de timp

Principalul obiectiv al sistemelor de gestionare a intervalelor de timp este de a evita imobilizarea de la locurile de încărcare și descărcare. Dacă expeditorul sau șoferul dorește să descarce la un supermarket, terbuie să rezerve un termen printr-un portal (sistem de gestionare a intervalelor de timp) În acest portal sunt afișate intervalele de timp libere (de exemplu: ora 14:00 - 15:00), care se pot rezerva. Șoferul trebuie să sosească punctual la termenul comunicat Pot apărea intervale scurte de așteptare. Dacă șoferul nu poate să ajungă în intervalul de timp optat din cauza ambuteiajului sau a unei pene de cauciuc, el trebuie să rezerve un termen nou. Este identic cu gestionarea avioanelor. Aeroporturile au „Time-Slots” în care trebuie să se incadreze avioanele. În caz contrar se pierde intervalul de timp și pot apărea amenzi substanțiale.

Vedeţi şi:

  • Sistemul de gestionare a transportului

    Sistemul de gestionare a transportului (TM-System) este un instrument pentru disponenți. Cu sistemul de gestionare a transportului, disponentul poate prelucra și administra contractele primite de la [...]

Întotdeauna up to date

Aici vă puteți abona gratis la Newsletter-ul nostru.

Abonare Newsletter

Vă rugăm să completați corect câmpurile marcate.

Toate câmpurile marcate cu '*' trebuie completate în mod obligatoriu.

Cu trimiterea formularului de înregistrare (Înregistrați-vă acum) confirmați acordul cu Protecția datelor.

Abonare newsletter:


Datele dumneavoastră personale (e-mail,adresă,nume,prenume) sunt furnizate mai departe în scopuri informative de către TIMOCOM GmbH către SC-Networks GmbH ( Instanță de înregistrare : Amtsgericht München, nr de înregistrare: HRB 14 65 73), Enzianstr. 2 ,82319 Starnberg . SC-Networks GmbH se supune legilor de protecție a datelor germane la fel ca și indicațiilor TIMOCOM GmbH.

sus pe pagină

Accept faptul că acest site de web foloseşte cookies pentru statistici, conţinut şi reclame personalizate. Detalii