01.04.2016

Drept înainte și în 2016

Inovații bazate pe feedback-ul clientului. Interviu cu Marcel Frings, Chief Representative al TimoCom

(1)

În curând TimoCom devine  sinonim cu bursă de transport.În ciuda acestui lucru ,tot mai multe platforme de transport au fost înfințate  anul trecut.Care este situația cu concurența?

Vorbesc  mai cu plăcere  despre afacerea noastra proprie , dacă îmi permiteți acest lucru. Din punct de vedere a TimoCom-lui situația este cât se poate de senină. Datorită experienței îndelungate în domeniul transporturilor, ne-am întărit și consolidat cu succes poziția de lideri de piață în întreaga Europă. Înainte de toate, aceast lucru se vede în ofertele de marfă și transport, care față de  2014 în 2015 au crescut cu 16% ,ajungând la 68,1 milioane de oferte. Suntem foarte încântați de faptul că TimoCom-ul este investit cu incredere de către clienții noștri.

2.De ani de zile dezvoltați ofertele de produse.Ce oferă TimoCom-ul în zilele noastre?

TimoCom Soft –und Hardware GmbH ocupă un loc între cele mai mari platforme de transport europene.Transportatorilor la fel ca și firmelor producătoare din întreaga europă le oferim o bursă lider de piață ,pe care sunt zilnic mai mult de 110.000 de utilizatori și aproape o jumătate de milion de oferte de marfă și transport.Pe platforma de transport și-au găsit locul și ofertele pe termen lung precum si cererile și ofertele de spații de depozitare.Portofoliul nostru se întregește cu funcția  de urmărire ,Tracking ,care poate fi regăsită în modulul planificare și calculare a traseului,unde puteti alege dintrei cei aproximativ 170 de furnizori telematici integrați.Cea mai noua inovație este TimoCom Messenger,o rezolvare a comunicării de tip nou.Toate programele noastre au o interfață prietenoasă și pot fi folosite în 44 de țări în 24 de limbi.

 

3. Ce a arătat barometrul de transport  în 2015? Ce așteptări aveți în acest an?

Raportâdu-ne pe întreg anul 2015 raportul de marfă și transport a fost de 47:53, care s-a ridicat cu 2 puncte procentuale raportat la anul precedent(45:55).Raportat la închiderile de trimestru  de pâna acum raportul mărfurilor a depașit valoarea relativă a anilor precedenți.Previziunile sunt pozitive. Totuși este greu de previzionat cum va fi 2016. Amenințările teroriste crescute,controalele de siguranță crescute, precum și conflictul politic legat de imigranți sunt premise care influențează situația economică a Europei. În ciuda acestui lucru semnele de început ale lui 2016 conțin și ceva pozitiv. Spania și Irlanda nu numai că sunt pe punctul de a ieși din criza finaciară,  se pot chiar mândri cu o creștere de calitate.Ca și o creștere a efectului de creștere  ocupațională se întrevede o creștere a salarilor medii.Într-un mediu atât de heterogen ca și Europa , aceste schimbări pozitive nu se realizează pe același nivel peste tot. În schimb suntem destul de puternici  pentru ca ratele de creștere ,pe termen lung,  să previzioneze o creștere stabila și uniformă.

 

4. La sfârșitul anului 2015 ați introdus Messenger-ul.Ce v-au arătat primele feedback-uri? Câți utilizatori folosesc această funcție?

O dată cu  introducerea TimoCom-ului am înregistrat 1.000.000 de mesaje transmise cu succes.Un sfert dintre clienții susțin fapul că , cu ajutorul Messenger-ului, îsi pot transmite ofertele mai repede.Pentru perioada de introducere este un rezultat foarte bun. Nu numai că producem valoare , ne sprijinim în mare partenerii cu introducerea noutăților. De acea suntem plin de bucurie pentru că 86 % dintre clienții au simțit că au fost foarte bine informați în legatură cu produsul , chiar înainte de apariția acestuia.

 

5.Oferiți clienților dumneavoastră siguranță juridică? Interveniți în problemele legate de neplată dintre clienți?

 Serviciul nostru propriu de recuperări creanțe  ne diferențiază de restul furnizorilor de burse de transport. Din 2003 echipa noastra de Inkasso condusa de avocatul Alexander Oebel , stă la dispoziția clienților noștri pentru recuperarea creanțelor deschise prin recuperări extrajudiciare.În anul precedent au  reușit  să recupereze creanțele cu o rată de succes de 89 %. Bineînțeles  ca nu poate fi trecută cu vederea nici rigurozitatea în afaceri între utilizatorii bursei, care în ciuda tuturor măsurilor de precauție este indispensabilă.În afară de acest lucru oferim curent clienților noștrii informații și sfaturi legate de securitate.

 

6.Dumneavoastră verificați credibilitatea clienților dumneavoastră? Verificați anual clienții existenți?

Măsurile noastre de siguranță presupun verificarea clienților noi în mai multe trepte  prin TimoCom Secure, care oglindește baza afacerilor cinstite. Înainte ca o firmă să ne devină client îi analizăm documentele firmei. După semnarea contractului , de client se ocupă Customer Controlling –ul . Cu ajutorul algoritmilor putem filtra activitățiile improprii ale utilizatorilor.Prin aceasta atingând un nivel ridicat de siguranță , putem căuta pe piață parteneri de afaceri .Pe pagina noastră de internet în secțiunea noastră de ˝Siguranță˝ , ˝Lista de verificări˝ găsiți o întreagă secțiune  unde clienții noștrii pot vedea ce facem în interesul siguranței lor și ce pot face ei în această privință.

7.Ce condiții trebuie să îndeplinească acele firmele care oferă marfă și care doresc să se înregistreze la dumneavoastră? Verificați capacitatea finaciară a firmei?

Criterile si verificările sunt aceleși pentru fiecare client.

8.Ce condiții trebuie să îndeplinească un transportator ca să devină clientul dumneavoastră?

Analiza clienților este aceiași și nu depinde de sectorul din care provin transportatorii.

9.Există la dumneavoastra o ˝Listă neagră˝?

În ultimii 19 ani am acumulat foarte multe informații și experiență, care ne ajută la luarea decizilor.

10.Ce planuri aveți  pentru viitorul apropiat ?

În 2016 avem în mânecă multe mici noutăți , la a căror bază stau cererile clienților noștrii.Messengerul rămâne și în 2016 ca și o linie principală. La final , dar nu în ultimul rând  lucrăm la o rezolvare simplă și sigură , care v-a face posibil schimbul de documente prin platforma TimoCom . Ne vom bucura de nenumărate mici reparații, care vor crește plăcerea folosirii platformei, și vor înbunătății produsele existente.Pe scurt : oferim totul pentru toată Europa.

 

Descărcare comunicat de presă
sus pe pagină