10.05.2016

Tastate, negociate, ordin de transport primit

2 milioane de mesaje au fost trimise prin Messengerul TimoCom-lui.

(1)

De la sfârșitul lunii noiembrie a anului trecut este prezent pe piață Messengerul comercial al TimoComu-lui, ușurând comunicațiile comerciale de zi de zi  a celor mai mult de 110.000 de utilizatori a cele mai mari platforme de transport a Europei. Cu ajutorul noului instrument de comunicare în aceste patru luni au fost trimise in total 2 milioane de mesaje . În viața privată este din ce in ce mai folosit ˝chat-ul în locul telefonului ˝, acest lucru se observă și în lumea afacerilor.

˝Ceau De joi rulează  noul film în cinematograf. Îl vizionăm în weekend ?˝ tastăm rapid în loc să pierdem timp îndelungat la telefon. Aceasta nu stă doar în centrul comunicarii din viața privată și stabilirii activităților din timpul liber , este din ce in ce mai aplicată in cadrul comunicărilor comerciale dintre părți. În lumea grabită a transportatorilor apare nevoia răspunsului rapid și a accesului permanent. De aceea TimoCom a creat Messengerul pentru breasla transportatorilor. De la inceput se optimizează programul pentru cerințele utilizatorilor bursei de transport și depozitare, care a fost îmbunătățit cu numeroase funcții folositoare. Așa, cu ajutorul noului intrument de comunicare în primele patru luni de la lansare au fost trimise 2 milioane de mesaje.

 

Messengerul TimoCom – Simplu, rapid, sigur.

Mulțumirea Messengerului comercial, sunt clienții care se interesează de o ofertă de transport concretă pe platforma de transport, cu un sigur clic pot lua legatura cu cel care a postat anunțul. Avantajele chatului de ofertare centralizat, sunt la îndemână: cel care a postat anunțul știe imediat despre care anunț este vorba și așa  poate reacționa în funcție de importanța acestuia. Prin aceasta devine inutilă lunga explicație, despre care anunț este vorba, care era necesară în cazul contactării prin telefon. Și nu în ultimul rând, din motive de siguranță putem sa și salvăm convorbirea în format PDF sau chiar să o și tipărim. În afară de acest lucru, utilizatorul poate fi sigur că are de a face tot timpul, doar cu parteneri verificați: doar partenerii TimoCom având acces la instrumentul de comunicare. Mai departe Messengerul se supune legilor Germane de telecomunicații, care sunt unele dintre cele mai sigure.  Printre altele de exemplu nici TimoCom nu are  nici un fel de acces la dialogurile efectuate. Cu precădere este importană și posibilitatea sincronizării  dintre dispozitive. Dacă ne conectăm pe un dispozitiv mobil (tabletă ,sau chiar smartphone ), toate persoanele de contact și toate convorbirile anterioare devin accesibile. Aceasta înseamnă că utilizatorul oricând și oriunde are acces la platformă, astfel și la Messenger, asigurându-se că nu pierde nici o posibilitate de afaceri. Pe lângă înțelegeri un rol din ce în ce mai important  în domeniul tranportului îl ocupa și menținerea legăturii dintre parteneri. Utilizatorii au posibilitatea ca în afara temei de afaceri  să aibă convorbiri și pe temă generală, cu un partener ales, pentru menținerea sau întărirea relației cu acel partener.

 

Utilizatorii Messengerului și în acest an se vor bucura de mai multe funcții folositoare:  ˝ Pe baza feedback-lui de la clienții noștri vom dezvolta în continuare funcțiile Messengerului TimoCom. Aceasta înseamnă că funcțiile care nu sunt necesare le omitem și ne concentrăm doar pe comunicarea ofertelor centralizate, cum ar fi de exemplu posibilitatea ca  utilizatorii să își poată trata mai flexibil persoanele de contact. ˝a pus Marcel Frings purtătorul de cuvânt al Timocom-lui.

Descărcare comunicat de presă
sus pe pagină