12.09.2016

TimoCom a integrat al 200.-lea furnizor telematic

Soluția de tracking a platformei de transport este în dezvoltare continuă

(3)

După 3 ani de la introducerea funcției de planificare și calculare a rutelor,  Webbase-ul era cel de al 200.lea sistem integrat. Furnizorul de servicii IT a făcut din nou un pas mare pentru a asigura posibilitatea pentru toți clienți din Europa de a publica situația vehiculului său pe platforma de transport și de a trimite informațiile publice rapid și simplu către client.

 

Funcția de tracking în permanentă dezvoltare

Marea parte din clienții TimoCom utilizează deja funcția tracking, pentru a oferi transparență clienților săi despre localizarea camionului și despre marfa încărcată. Cu ajutorul acestei opțiuni identificarea și localizarea exactă a camionului prin telefon, a devenit inutilă.

Așa cum funcția de tracking TimoCom se extinde, așa se va înmulți și numărul ofertelelor pe cea mai mare platformă de transport din Europa în anii următori.

Trackingul este o oportunitate pe lângă indexul transportatorilor și pe lângă Messenger, cu care putem extinde și mai mult rețeaua și putem face mai transparent logistica de transport - a declarat reprezentantul șef TimoCom, Marcel Frings. „În vremea Industriei 4.0, cea mai mare întrebare, care ne preocupă ar fi avansarea digitalizării, precum și faptul să îndreptăm clienții pe drumul către viitorul. O abordare interesantă ar fi, de exemplu, a pune la dispoziția cliențiilor noștri aplicația preferată de către ei din sisteme telematici diferite. “ Bazele sunt deja create de furnizorul IT cu gama largă ale aplicațiilor și din această cauză numărul furnizorilor telematici este într-o creștere continuă.

 

 

 

Descărcare comunicat de presă
sus pe pagină