Clienții noștri spun asta:
Întrebări frecvente (FAQ)
Cel mai simplu ne puteți contacta prin e-mail la info.ro@timocom.com. Echipa noastră vă va răspunde în cel mai scurt timp posibil.
Vă rugăm să trimiteți toate documentele relevante direct la info.ro@timocom.com. Echipa noastră de Sales Support se va asigura că documentele dumneavoastră sunt verificate rapid.
În calitate de client nou, puteți testa TIMOCOM timp de până la 4 săptămâni. Perioada de testare poate fi selectată în magazinul nostru după finalizarea cu succes a înregistrării.
Da, pentru înregistrare aveți nevoie de un număr de identificare TVA valid, pentru ca noi să putem înregistra și verifica corect datele dumneavoastră.
Pentru înregistrare aveți nevoie de datele companiei dumneavoastră, numărul de înregistrare în registrul comerțului și un număr de identificare TVA (USt-ID).
Activarea are loc, de regulă, în 1–2 zile lucrătoare, după finalizarea completă a înregistrării și verificarea datelor.
Da! Experții TIMOCOM vă stau la dispoziție pentru consiliere personalizată și vă ajută să configurați împreună pachetul de utilizare ideal.