Întrebări și răspunsuri despre Messenger
Întrebări și răspunsuri despre Messenger
TIMOCOM Messenger este un canal de comunicare al TIMOCOM Road Freight Marketplace, care este integrat direct în bursa de transporturi. Acesta permite comunicarea rapidă, sigură și eficientă între ofertanți și potențialii contractanți, direct în contextul unei oferte. Folosind TIMOCOM Messenger, puteți reduce timpii de așteptare și crește în același timp eficiența proceselor dvs. de afaceri.
TIMOCOM Messenger protejează toate mesajele și datele în conformitate cu standardele TIMOCOM Marketplace și promovează astfel confidențialitatea și securitatea. Integrarea în Marketplace vă oferă control asupra persoanelor care pot accesa comunicarea și puteți fi sigur că persoana de contact are un cont TIMOCOM înregistrat.
În plus, utilizarea TIMOCOM Messenger nu numai că oferă o securitate sporită, dar conferă și comunicării dumneavoastră același angajament ca e-mailul, ajutându-vă să construiți relații profesionale fără efort.
TIMOCOM Messenger este setat implicit drept canalul preferat de comunicare pentru introducerea informațiilor privind capacitățile de transport și spațiul de încărcare. În cazul în care nu dezactivați această setare, pentru persoanele care caută oferte se va afișa doar TIMOCOM Messenger ca opțiune de comunicare în scris. Astfel nu trebuie să țineți sub observație alte canale de comunicare și puteți să vă concentrați complet pe activitatea dumneavoastră.
Ofertanții stabilesc la introducerea ofertei canalul de comunicare preferat. Veți vedea apoi selecția în partea dreaptă sus, la opțiunile de contact din oferta respectivă. Când este afișat un balon de texte acolo, ofertantul dorește un contact prin TIMOCOM Messenger. În calitate de persoană ce caută oferte, aveți opțiunea de a începe o conversație. Pentru aceasta, faceți clic pe simbolul bulă de text menționat mai sus „Cerere prin chat” din oferta de mărfuri pentru transportat sau capacitatea de transport. În partea de jos a ecranului se deschide un Chat Overlay.

În cadrul Road Freight Marketplace, butonul de chat pâlpâie imediat ce aveți un mesaj nou necitit în căsuța poștală. Actualizările viitoare vor introduce, de asemenea, opțiunea de notificări prin e-mail pentru a crește și mai mult vizibilitatea și transparența cu privire la mesajele noi primite.
În acest sens, versiunea curentă a TIMOCOM Messenger vă permite să fiți informat cu privire la mesaje noi prin notificările browserului (sunet și pop-up), chiar dacă în acel moment lucrați în alte tab-uri ale browserului. Cu toate acestea, această funcție trebuie să fie activată în browserul dvs.
Cum se activează notificările din browser?
Opțiunea 1: Ați fost deja de acord cu notificările din browser, în trecut.
În acest caz, nu sunt necesare setări suplimentare și ar trebui să primiți deja notificări în acest fel.
Opțiunea 2: Ați respins notificările din browser, în trecut.
Trebuie să reglați setările. Acesta este modul de procedare la cele mai uzuale browsere:
Pentru Chrome:
1. Deschideți TIMOCOM Marketplace
2. Faceți clic pe pictograma „Setări” din bara de adrese
3. Mergeți la „Setări site web”.
4. Selectați opțiunea „Permite” la „Notificări”.
Pentru Edge:
1. Deschideți TIMOCOM Marketplace
2. Faceți clic pe pictograma Lacăt din bara de adrese.
3. Mergeți la „Setări site web”.
4. Selectați opțiunea „Permite” la „Notificări”.
Opțiunea 3: Nu ați luat încă o decizie cu privire la notificările din browser, în trecut.
Dacă în trecut nu ați acceptat sau respins încă notificările browserului din TIMOCOM Marketplace, dialogul respectiv va fi afișat în mai multe locuri în TIMOCOM Messenger. Tot ce trebuie să faceți este să confirmați dialogul și începând din acel moment veți fi informat prin notificare din browser.
În cazul în care ofertele sunt șterse, de exemplu, pentru că au fost deja atribuite, puteți scrie în continuare mesaje în chat, deoarece există adesea întrebări sau nevoia de informații după ce comanda de transport a fost plasată. Toate chat-urile sunt stocate timp de cel puțin 12 luni, astfel încât să puteți accesa toate informațiile și documentele relevante la o dată ulterioară.
Da, utilizarea Messenger în cadrul ofertei este gratuită pentru toți clienții TIMOCOM.
TIMOCOM Messenger oferă momentan următoarele funcții:
Acces rapid la informațiile de contact:
În Chat Overlay veți vedea numele firmei, numele potențialului partener de afaceri și imaginea de profil. În plus, sunt afișate limbile posibile pe care omologul dvs. le vorbește sau le înțelege. Dacă faceți clic pe numele firmei, se va deschide profilul firmei și puteți avea o imagine completă a firmei cu care comunicați.Alocare clară a ofertelor de mărfuri pentru transportat sau a capacităților de transport: Sub informațiile de contact veți găsi un link care descrie respectiva ofertă de mărfuri pentru transportat sau capacitatea de transport, în funcție de relația dintre locul de pornire și locul de destinație. Faceți clic pe relație pentru a deschide oferta corespunzătoare, cu condiția ca aceasta să fie încă disponibilă pe piață și să nu fi fost ștearsă. Acest lucru este extrem de util în cazul în care căutați în același timp și alte oferte de mărfuri pentru transportat sau capacități de transport și doriți să vizualizați rapid toate informațiile importante.
Schimb de mesaje prin intermediul ferestrei de chat: În chat puteți lua legătura cu persoana de contact de la oferta respectivă. Pentru aceasta, doar tastați un mesaj în spațiul pentru text prevăzut și confirmați intrarea cu Enter sau făcând clic pe Trimitere. Toate mesajele sunt disponibile cronologic în fereastra de chat.
Traduceri la cerere: Deoarece puteți comunica cu orice utilizator de pe piață, este posibil să primiți mesaje într-o limbă pe care nu o înțelegeți. În acest caz, aveți posibilitatea de a traduce mesajele. Vor fi afișate atât mesajul original, cât și conținutul tradus. Pentru aceasta, faceți clic pe cele trei puncte de lângă mesaj și selectați „Traducere”. Limba țintă a traducerii depinde de limba setată pentru sistem în TIMOCOM Marketplace.
Export Chat: Puteți exporta oricând istoricul de pe chat. Astfel aveți acces suplimentar la conversațiile dvs. în afara TIMOCOM Marketplace și la o arhivare independentă suplimentară. Acest lucru poate fi extrem de util în soluționarea conflictelor în caz de neînțelegeri în procesul de transport. Pentru aceasta, faceți clic pe cele trei puncte din colțul din dreapta sus. Apoi veți putea descărca conversația. Descărcarea poate începe cu o mică întârziere, în funcție de dimensiune. Chat-ul este salvat ca fișier .html. În plus, puteți salva chat-ul ca fișier .pdffăcând clic dreapta → Tipărire. Începerea formularului
Funcție de notificare: Veți fi informat cu privire la mesajele noi direct în Road Freight Marketplace prin intermediul unui buton de chat care pâlpâie.
Notificări tip push: Versiunea curentă a TIMOCOM Messenger vă permite să fiți informat cu privire la mesaje noi prin notificările browserului (sunet și pop-up), chiar dacă în acel moment lucrați în alte tab-uri ale browserului. Cu toate acestea, această funcție trebuie să fie activată în browserul dvs.
Schimb de documente (încărcare și descărcare): Faceți clic pe + încercuit pentru a trimite documentele relevante potențialului partener de afaceri. Pentru aceasta, tot ce trebuie să faceți este să selectați documentele și să le încărcați. Puteți partaja numai documente de până la 5 MB, de următoarele tipuri:
.pdf, .xlsx, .xdoc, .img, .png, .webp
Prezentare generală a mesajelor: Vizualizați toate conversațiile dumneavoastră într-un singur loc. În colțul din stânga jos, lângă navigarea pe pagină, aveți opțiunea de a afișa o vizualizare clară a tuturor conversațiilor dvs. Doar faceți clic pe cercul alb cu baloane de texte de culoare albastră. Vizualizarea care se deschide conține toate conversațiile, inclusiv informațiile importante, astfel încât să se poate face referire în mod clar la acestea. În plus față de informațiile pe care le aveți în chat, aici puteți vedea și ultimul mesaj trimis. Mesajele sunt sortate în funcție de actualitate. Prin urmare, cel mai recent mesaj este întotdeauna afișat primul.
Căutare chat-uri: Puteți căuta conversații în prezentarea generală a mesajelor. Pentru aceasta, introduceți datele dorite în câmpul de căutare aflat deasupra conversațiilor. Puteți căuta următoarele informații:
- Codul de țară al locului de încărcare
- Codul de țară al locului de descărcare
- Locul încărcării
- Locul descărcării
Sunt afișate cele mai recente 30 de rezultate.
Indicarea procesului de tastare: Vedeți dacă partenerul dumneavoastră de discuție tocmai tastează un mesaj.
Marcaj „citit”: Veți fi informat dacă mesajul dvs. a fost livrat, dar și dacă partenerul dvs. de discuție nu a citit (încă) mesajul.
- Livrat: Punct albastru
- Citit: Imagine de profil
Emoticoane: Utilizați emoticoane pentru a structura mesajele într-un mod mai personal. Faceți clic pe pictograma smiley în câmpul de mesaje din dreapta.
Închidere chat: Atunci când chat-ul este deschis, puteți închide chat-ul din colțul din dreapta sus. Chat-ul și, prin urmare, toată conversația vor fi închise, astfel încât va trebui mai întâi să deschideți conversația din nou pentru a putea comunica.
Dar ăsta e doar începutul; lucrăm continuu la noi funcții.
În lunile următoare planificăm pe etape următoarele extinderi:
Notificări prin e-mail: Veți fi informat prin e-mail dacă ați ratat un mesaj în chat, pentru a încuraja reacțiile rapide.
Funcția de ștergere: Pentru o imagine de ansamblu mai bună, ștergeți conversațiile inutile.
Aceasta este însă doar o scurtă perspectivă și vă vom ține la curent în mod regulat în legătură cu următorii noștri pași de dezvoltare.
Da, TIMOCOM Messenger este complet integrat în versiunea mobilă a Road Freight Marketplace, astfel încât îl puteți utiliza pe orice dispozitiv.
Feedbackul dvs. este important pentru noi. Folosiți în acest sens chestionarul de feedback. Ne bucurăm de sugestiile dvs. care ne ajută să îmbunătățim Messenger și să îl adaptăm mai bine nevoilor dvs..
Aici aveți la dispoziție instrucțiunile pas cu pas pentru TIMOCOM Messenger: