TIMOCOM Inkasso internațional: Partenerul dvs. pentru gestionarea creanțelor
O parte a serviciilor noastre Security & Payments Services
Ce trebuie să fac dacă beneficiarul meu nu plătește?
Pentru ca un caz de neplată să nu devină litigiu: TIMOCOM Inkasso
Onestitatea și înțelegerea asigură continuarea relațiilor de afaceri. TIMOCOM Inkasso vă susține în acest demers: În cazul întârzierilor de plată ale partenerilor dumneavoastră vă puteți baza pe ajutorul competent și de încredere.
Transmiteți comenzile dvs. Inkasso simplu și convenabil online pentru a fi procesate imediat.
Procesarea fiabilă a creanțelor dvs., astfel încât să vă puteți concentra în totalitate asupra afacerii dvs. de bază.
Prin soluții diplomatice: peste 80% din toate comenzile inkasso internaționale sunt finalizate cu succes.
Echipa competentă vă soluționează problemele rapid, eficient din punct de vedere al costurilor și pe căi amiabile.
Comunicarea în 27 limbi diferite pentru procesarea optimă a creanțelor dvs. la nivel european.
Cu autorizație oficială din 2003: profitați de experiența noastră vastă.
Iată cum funcționează: Procesarea comenzilor de Inkasso cu TIMOCOM
Calculați-vă costurile cu ajutorul calculatorului de taxe
Pentru această comandă se percepe o taxă administrativă în valoare de 25 €. În cazul în care intervenția firmei TIMOCOM are succes beneficiarului îi va factura un comision, care va cuprinde și taxa administrativă. Acest calcul este efectuat în conformitate cu prevederile legale ale RVG (Legea privind onorariile avocaților). Calculați-vă taxele în doar câțiva pași!
Ce spun clienții noștri despre TIMOCOM Inkasso
Întrebări frecvente despre TIMOCOM Inkasso internațional
Da, serviciul Inkasso este disponibil pentru toți clienții TIMOCOM deja existenți. Dacă nu ați încheiat deja un contract, vă puteți înregistra aici.
Nu. Echipa noastră vă ajută cu plăcere și în cazul creanțelor exigibile care nu au rezultat prin TIMOCOM Road Freight Marketplace. Comandați acum aici cazul dvs. de Inkasso.
Rata de succes este de peste 80% din cazurile mediate cu succes.
Percepem o taxă administrativă de 25 €. Numai când cazul este soluționat cu succes se percepe un comision pentru recuperarea creanței care este în funcție de suma restantă. Acest comision perceput în caz de succes este în conformitate cu legea germană pentru astfel de taxe și poate fi determinat cu ajutorul calculatorului nostru de taxe înainte de plasarea unei cereri de recuperare.
Ca principiu de bază sunt aplicabile legile privind daunele cauzate prin întârziere conform directivei 2011/7/EU. Acestea au scopul de a accelera plata facturilor restanțe. Odată cu intrarea în vigoare a directivei au fost introduse în țările UE drepturi și obligații noi în ceea ce privește întârzierea plăților. Pentru creditori și debitori acestea înseamnă:
facturile către firme devin restante în mod automat după 30 de zile de la expirarea termenului de plată. Termene de plată de peste 60 de zile sunt admise numai în cazuri excepționale. În cazul în care se ajunge la restanțe de plată, creditorul poate cere despăgubiri pentru anumite costuri legate de recuperarea creanțelor.
În costurile de recuperare pot fi incluse costurile pentru somații, servicii inkasso, reprezentare juridică sau decizii executorii. Pentru creditori aceasta înseamnă că există posibilitatea restituirii costurilor pentru serviciul inkasso de către debitor. Taxa percepută la soluționarea cazului este unul dintre costurile care pot fi restituite. Aceasta înseamnă că dacă creanța a devenit restantă și debitorul a intrat în întârziere de plată, creditorul îi poate cere debitorului restituirea tuturor costurilor inkasso, a taxei administrative și a comisionului perceput în caz de succes.
Important este că aceste reguli sunt valabile numai pentru facturile
- Care corespund serviciilor prestate, nu și pentru, de exemplu, daune sau plăți duble
- care pot fi atribuite întârzierilor de plată justificate și
- când debitorii au rezidența în UE.
Somarea sau o solicitare similară a plății de către creditor nu mai sunt necesare, pot fi însă efectuate benevol și este în continuare utilă și recomandabilă. În procedura de recuperare este obligatorie o somație de plată.
Echipa noastră inkasso vă stă la dispoziție în întreaga Europă, în limbile următoare:
Bulgară (BG)
Daneză (DA)
Germană (DE)
Engleză (EN)
Finlandeză (FI)
Franceză (FR)
Greacă (EL)
Italiană (IT)
Croată (HR)
Letonă (LV)
Lituaniană (LT)
Macedoneană (MK)
Olandeză (NL)
Norvegiană (NO)
Poloneză (PL)
Portugheză (PT)
Română (RO)
Rusă (RU)
Suedeză (SV)
Sârbă (SR)
Slovacă (SK)
Slovenă (SL)
Spaniolă (ES)
Cehă (CS)
Turcă (TR)
Ucraineană (UA)
Maghiară (HU)
Da, TIMOCOM Inkasso activează pe plan internațional, și în primul rând în Europa, în limba dumneavoastră maternă. Cazurile Inkasso din străinătate nu sunt o problemă pentru noi.
În caz de insolvență proprietatea datornicului este administrată, de regulă, de o instanță de insolvență sau un administrator extern. Aceștia administrează creanțele și asigură distribuirea proprietății rămase. Astfel se asigură că nu numai creditorii apropiați de datornic au șanse mai rapide, ci toți creditorii vor fi tratați, pe cât posibil, în mod egal.
Fiecare stat are proceduri speciale, prin care creditorii își pot înregistra creanțele care le sunt datorate. Noi recomandăm să înregistrați neîntârziat creanța la administratorul de insolvabilitate, pentru a fi considerat creditor în cadrul procedurii, iar suma restantă să nu fie diminuată de costurile de reprezentare.
Scopul nostru este de a sprijini creditorii la recuperarea creanțelor lor justificate. În cazul unei situații dificile a datornicului se poate ajunge, de exemplu, la înțelegeri cum ar fi plata în rate, astfel încât creditorul să-și poată totuși primi banii. În același timp, TIMOCOM va preveni crearea altor datorii față de clienții săi în Marketplace.
Comportamentul unui client care nu plătește și nu specifică motivele nu corespunde criteriilor de calitate de la TIMOCOM. De aceea, un astfel de client nu poate rămâne în rețeaua de clienți verificați.
Trebuie prezentate următoarele documente: comanda de transport, avizul de livrare, factura și ultima solicitare de plată.
Comanda dvs. va fi verificată de TIMOCOM Inkasso. Un angajat va lua apoi legătura cu dumneavoastră.
Trebuie să fi trecut cel puțin 30 de zile de la data la care creanța a devenit exigibilă.
La comandă se pot adăuga mai multe facturi de la un debitor.