skip navigation

Soluție simplă pentru facturile neachitate

Dacă termenul de plată al unei facturi a fost depășit, serviciul inkasso de la TIMOCOM vă poate ajuta să vă recuperați banii.

Ca intermediar neutru vă oferim sfaturi individuale în fiecare caz și în cazul unor restanțe mai mari putem determina plata creanțelor restante. Avocatul TIMOCOM Alexander Oebel și echipa sa au o rată a succesului de 86 %.

În Europa intermediem în 27 de limbi. În cazul întârzierilor de plată ale partenerilor dumneavoastră vă puteți bizui pe ajutorul competent și de încredere al echipei inkasso de la TIMOCOM. Cazurile utilizatorilor noștri sunt clarificate rapid, ieftin și în afara tribunalelor, înainte ca un caz de întârziere a plății să devină un litigiu. Onestitatea și înțelegerea asigură continuarea relațiilor de afaceri. Pentru dumneavoastră serviciul inkasso internațional este un partener corect și consecvent la managementul creanțelor.

Apelați acum la serviciul inkasso

86%

Rata de succes în 2019

Ce oferă serviciul inkasso de la TIMOCOM:

  • comandați online simplu și confortabil
  • activ din 2003, cu autorizație oficială
  • consultanță competentă și sprijin la recuperarea creanțelor
  • Asistență în 27 de limbi din întreaga Europă
  • soluție rapidă și diplomatică pentru managementul creanțelor
  • succes în peste 86 % din cazuri

Pentru a apela la serviciul inkasso de la TIMOCOM:

Trimiteți formularul completat la: inkasso.ro@timocom.com sau prin fax la +36 22 51 59 65

Echipa noastră de inkasso internațional vă va contacta și se va ocupa de rest – în limba dumneavoastră maternă!

Noi oferim un . În afară de prețul de bază de 20 de euro, celelalte taxe care trebuie luate în calcul sunt determinate de nivelul creanțelor. Acestea se bazează pe sistemul legal german de taxare. Taxa care va fi percepută în caz de succes poate fi calculată în numai câteva etape

Calculator de taxă

Vă rugăm selectați valuta corespunzătoare și introduceți suma totală a revendicării.

0 €

FAQ inkass internațional – TIMOCOM

Nu trebuie decât să descărcați de aici formularul de comandă și să ni-l trimiteți completat prin e-mail la inkasso.ro@timocom.com sau prin fax la +3622515965. Vă vom contacta noi, sau apelați-ne direct la +36 22 51 59 65.

Da, serviciul inkasso este disponibil pentru toți clienții TIMOCOM deja existenți. Dacă nu ați încheiat deja un contract, vă puteți înregistra aici.

Nu. Echipa noastră vă ajută cu plăcere și în cazul creanțelor care nu au rezultat prin sistemul Smart Logistics. Trimiteți-ne acum cazul dumneavoastră incaso.

În 2019 am intermediat cu succes peste 86 % din cazuri.

Percepem o taxă administrativă de 20,00 €. Numai când cazul este soluționat cu succes se percepe un comision pentru recuperarea creanței care este în funcție de suma restantă. Acest comision perceput în caz de succes este în conformitate cu legea germană pentru astfel de taxe și poate fi determinat cu ajutorul calculatorului nostru înainte de plasarea unei cereri de recuperare. .

Ca principiu de bază sunt aplicabile legile privind daunele cauzate prin întârziere conform directivei 2011/7/EU. Acestea au scopul de a accelera plata facturilor restante. Odată cu intrarea în vigoare a directivei au fost introduse în țările UE drepturi și obligații noi în ceea ce privește întârzierea plăților. Pentru creditori și debitori acestea înseamnă:

facturile către firme devin restante în mod automat după 30 de zile de la expirarea termenului de plată. Termene de plată de peste 60 de zile sunt admise numai în cazuri excepționale. În cazul în care se ajunge la restanțe de plată, creditorul poate cere despăgubiri pentru anumite costuri legate de recuperarea creanțelor.
În costurile de recuperare pot fi incluse costurile pentru somații, servicii inkasso, reprezentare juridică sau decizii executorii. Pentru creditori aceasta înseamnă că există posibilitatea restituirii costurilor pentru serviciul inkasso de către debitor. Taxa percepută la soluționarea cazului este unul dintre costurile care pot fi restituite. Aceasta înseamnă că dacă creanța a devenit restantă și debitorul a intrat în întârziere de plată, creditorul îi poate cere debitorului restituirea tuturor costurilor inkasso, a taxei administrative și a comisionului perceput în caz de succes.

Important este că aceste reguli sunt valabile numai pentru facturile care

  • corespund serviciilor prestate, nu și pentru, de exemplu, daune sau plăți duble
  • care pot fi atribuite întârzierilor de plată justificate și
  • când debitorul are rezidența în UE.

Somarea sau o solicitare similară a plății de către creditor nu mai este necesară, poate fi însă efectuată benevol și este în continuare utilă și recomandabilă. În procedura de recuperare este obligatorie o somație de plată.

Echipa noastră inkasso vă stă la dispoziție în întreaga Europă, în limbile următoare:

  • Bulgară (BG)
  • Daneză (DA)
  • Germană (DE)
  • Engleză (EN)
  • Finlandeză (FI)
  • Franceză (FR)
  • Greacă (EL)
  • Italiană (IT)
  • Croată (HR)
  • Letonă (LV)
  • Lituaniană (LT)
  • Macedoneană (MK)
  • Olandeză (NL)
  • Norvegiană (NO)
  • Poloneză (PL)
  • Portugheză (PT)
  • Română (RO)
  • Rusă (RU)
  • Suedeză (SV)
  • Sârbă (SR)
  • Slovacă (SK)
  • Slovenă (SL)
  • Spaniolă (ES)
  • Cehă (CS)
  • Turcă (TR)
  • Ucraineană (UA)
  • Maghiară (HU)

Da, echipa noastră inkasso activează pe plan internațional, și în primul rând în Europa, în limba dumneavoastră maternă. Cazurile inkasso din străinătate nu sunt o problemă pentru noi.

În caz de insolvență proprietatea datornicului este administrată, de regulă, de o instanță de insolvență sau un administrator extern. Aceștia administrează creanțele și asigură distribuirea proprietății rămase. Astfel se asigură că nu numai creditorii apropiați de datornic au șanse mai rapide, ci toți creditorii vor fi tratați, pe cât posibil, în mod egal.

Fiecare stat are proceduri speciale, prin care creditorii își pot înregistra creanțele care le sunt datorate. Noi recomandăm să înregistrați neîntârziat creanța la administratorul de insolvabilitate, pentru a fi considerat creditor în cadrul procedurii, iar suma restantă să nu fie diminuată de costurile de reprezentare.

Scopul nostru este de a-i sprijini pe creditori la recuperarea creanțelor lor de drept. În cazul unei situații dificile a datornicului se poate ajunge, de exemplu, la înțelegeri cum ar fi plata în rate, astfel încât creditorul să-și poată totuși primi banii. În același timp, TIMOCOM se va asigura că pentru clienții săi din Smart Logistics System nu vor mai fi create și alte datorii.

Comportamentul unui client care nu plătește și nu specifică motivele nu corespunde criteriilor de calitate de la TIMOCOM. De aceea, un astfel de client nu poate rămâne în rețeaua de clienți verificați.

Descărcați acum formularul Inkasso în format PDF.

Descărcare formular (755 kB)

Colectarea debitelor

+36 22 51 59 94

+36 22 51 59 65

inkasso.ro@timocom.com

CCG inkasso

sus pe pagină