skip navigation

Karzol Trans

Karzol-Trans

„Avem o excelentă cooperare. Scrisorile noastre primesc răspunsuri în 1-2 zile. În cazurile de recuperare a creanțelor mai dificile, primim, de asemenea, sugestii privind modul de soluționare cât mai repede posibil.”

Zoltán Joós,
Karzol Trans

Firma Karzol-Trans a fost înființată în 1997, iar managementul are mai mult de 20 de ani de experiență în domeniul transporturilor internaționale și interne. Proprietarii sunt persoane fizice din țară. Compania are un punct de lucru în Monor, care are o bază completă de reparare a vehiculelor, potrivită pentru întreținerea și repararea autoturismelor și vehiculelor comerciale, precum și o spălătorie auto și un magazin de reparații de caroserie. La punctul de lucru există, de asemenea, o stație de benzină AS24 disponibilă. Firma este specializată în transportul internațional cu accent pe transportul produselor alimentare și congelate, precum și în transportul articolelor tehnice sensibile în domeniul transportului de înaltă calitate. Sarcinile sale includ în principal transporturile către Europa de Vest și Europa de Sud, dar îndeplinesc sarcini de transport în toate statele membre ale Uniunii Europene.

În articolul nostru am vorbit cu Zoltán Joós, Jr., unul dintre proprietarii firmei Karzol-Trans.

TC: Ne puteți spune un caz în care o problemă de afaceri a fost rezolvată cu succes datorită serviciului TIMOCOM Inkasso Internațional?

IJZ: Da, de exemplu, unul dintre partenerii noștri nu ne-a plătit , sub pretextul că nu am livrat paletele de schimb pentru serviciul de transport. Angajatul nostru responsabil pentru transporturi, nu a reușit să ajungă la un acord cu aceștia, nici după o lungă procedură de schimb de scrisori. Contractul nu ne-a obligat să livrăm paleți. După intervenția TIMOCOM au fost de acord să plătească întreaga taxă de transport.

TC: Cum vă place serviciul nostru? Care este părerea dvs. despre serviciul nostru?

IJZ: Pentru compania noastră există o persoană de contact separată. Ea ne ajută să urmărim sarcinile mai vechi și să ne ocupăm de noile noastre contracte. Avem o excelentă cooperare. Scrisorile noastre primesc răspunsuri în 1-2 zile. Pentru cereri de colectare mai dificile, primim, de asemenea, sugestii privind modul de soluționare a cazurilor cât mai repede posibil.

TC: V-ați recomanda, de asemenea, TIMOCOM Inkasso Internațional altor companii?

IJZ: Da, pentru că ne menajează de o mulțime de activități și proceduri legale suplimentare. Numărul pretențiilor noastre, care au expirat de mai mult de 30 de zile, arată o reducere spectaculoasă.

Serviciul de colectare a creațelor merită banii!

Clienții incorecți reprezintă o sursă de pericol pentru toate companiile. În cazul problemelor cauzate de neplată, avocatul TIMOCOM Alexander Oebel și echipa lui acționează. Echipa este disponibilă tuturor clienților TIMOCOM pentru recuperarea extrajudiciară a creanțelor restante, sumele restante fiind recuperate anul trecut cu o eficiență de 89 % (2017).

În plus, departamentul nostru de colectare a creanțelor are un efect special: încercăm să descurajăm companiile problematice să folosească software-ul nostru, astfel încât așa numiții oi negri să nu aibă nici curajul să ne contacteze.

Folosiți serviciul nostru de colectare! Pe lângă taxa administrativă de 20,00 €, percepem o taxă de succes numai în caz de recuperarea reușită, și aceasta conform legilor germane valabile.

sus pe pagină