skip navigation

TIMOCOM: „Economia transporturilor trebuie să fie interconectată mai bine”

Deficit de șoferi și mai multe curse fără încărcătură pe șoselele germane

Distribuit aici ...
02.07.2019

Printr-o interconectare digitală mai bună a economiei transporturilor pot fi reduse semnificativ problemele curente din domeniu, cum sunt deficitul de șoferi și proporția mare de curse fără încărcătură de pe șoselele germane. Aceasta este concluzia la care a ajuns prestatorul de servicii IT TIMOCOM.

„Supply Chain trebuie să devină Supply Flow, pentru a exploata în mod optim capacitățile existente”, spune Gunnar Gburek.
Distribuit aici ...

Târgul internațional de specialitate transport logistic, care s-a încheiat acum câteva zile cu un număr record de vizitatori, a arătat că problemele din domeniu persistă de ani și sunt încă în mare parte nerezolvate. Bundesverband Spedition und Logistik (DSLV) (Asociația federală a firmelor de transporturi și logistică) a atras atenția, în cadrul târgului, asupra problemelor de aprovizionare, care se pot exacerba în continuare ca urmare a deficitului de șoferi profesioniști. În 2017 autocamioanele germane au înregistrat, conform cifrelor publicate de Oficiul federal al transporturilor, 154,2 milioane de curse fără încărcătură. „Economia transporturilor trebuie să fie interconectată mai bine, pentru a exploata în mod optim capacitățile existente”, comentează situația curentă Gunnar Gburek, purtător de cuvânt firmei TIMOCOM.

„Supply Flow în loc de Supply Chain”

Inteligența artificială nu poate rezolva singură problemele, așa cum spune deseori propaganda.. Aici este vorba despre o cooperare între firme la nivel de parteneriat și de procese, în rețele de transport logistice. Pentru aceasta și firmele mici și mijlocii trebuie să aibă acces la servicii digitale de bază. Datele și informațiile legate de derularea contractuală a proceselor trebuie comunicate în lanțul transporturilor în mod inteligent, sigur și simplu.

Faxurile și fișierele pdf trimise încă frecvent prin e-mail sunt obstacole în calea unei interconectări sustenabile. Gburek: „Orice întrerupere a mediilor frânează digitalizarea și prin aceasta, reduce șansele de a exploata la maximum resursele existente.” Lanțul de aprovizionare, Supply Chain, trebuie să devină un flux de aprovizionare, Supply Flow, care să integreze toate datele și participanții într-o infrastructură digitalizată. Astfel volumul transporturilor va putea fi estimat și prevăzut mai bine.

Pentru a deschide calea firmelor de transporturi și logistică spre epoca digitală, TIMOCOM a prezentat la transport logistic 2019 un sistem cuprinzător de aplicații în domeniu, TIMOCOM Smart Apps. Acest sistem face posibil ca utilizatorii să deruleze comenzile de transport pe cale digitală, într-o rețea care cuprinde peste 43 000 de potențiali parteneri de afaceri, printr-o singură interfață.

 

Mai multe informații despre TIMOCOM găsiți la www.timocom.ro

sus pe pagină

Accept faptul că acest site de web foloseşte cookies pentru statistici, conţinut şi reclame personalizate. Detalii