29.03.2017

Bilanț anual TimoCom: Așteptările pentru 2016 au fost depășite

Cea mai mare platformă de transport din Europa a înregistrat cea mai mare cifră de afaceri de la înființare

(2)

în ultimul an financiar, 2016, TimoCom a reușit să-și consolideze poziția în sectorul platformelor de transport din Europa. Astfel, anul trecut au fost introduse 68,3 milioane de oferte de prestări și de mărfuri pentru transport, de către peste 110 000 de utilizatori. Aceasta face ca TimoCom să rămână în continuare platforma de transporturi cu cel mai mare volum de oferte din Europa. În plus, lansarea ultimei noutăți -  funcția de încărcare și descărcare a documentelor - a marcat un alt succes. Numai din septembrie și până la sfârșitul anului au fost publicate deja de utilizatori peste 16 000 de documente.

Creștere pe întreaga linie

Pentru cei peste 400 de specialiști IT de la Erkrath 2016 a fost anul cu cel mai mare succes din istoria firmei, de la înființarea în anul 1997. Astfel, această firmă de mărime medie a reușit să atingă o cifră de afaceri de 62,2 mil. euro, iar prin aceasta un plus de 5,5 mil. euro față de anul precedent. În același timp, ne putem bucura și pentru faptul că, mai mult de 7.300 de clienți noi au semnat contractul cu TimoCom. Numărul clienților a ajuns la un număr mai mare de 36.000, și cei care utilizează platforma de transport sunt în număr de 110.000. Aceștia au introdus pe parcursul anului pe platforma de transport peste 68,3 mil. de oferte de mărfuri și de prestații de transporturi. La succesul firmei au participat și câștigarea pentru a opta oară consecutiv a premiului „Beste Marke” al editurii ETM, precum și câștigarea pentru a patra, respectiv a doua oară a mărcilor de calitate „Frachteneinkauf” și „Transporteinkauf” acordate de BMEnet GmbH (Gesellschaft des Bundesverbandes Materialwirtschaft, Einkauf und Logistik e.V.) pentru platforma de transport TimoCom.

 

Utilizatorii au fost echipați pentru transformarea digitală

Transformarea digitală a fost tema cea mai importantă a anului trecut. Aceasta este o componență esențială pentru viitorul branșei transportului și logisticii, iar în consecință și pentru platforma de transport. Strategia de abordare, focalizată asupra clienților, a fost netezirea drumului spre digitalizare. Ca urmare, în septembrie 2016 TimoCom și-a extins indexul firmelor de transport, conținând peste 36 000 de firme din 44 de țări europene, cu funcția de încărcare și descărcare a documentelor. Clienții pot pune la dispoziția altor utilizatori documente solicitate frecvent, încărcate în profilul propriu. Până la finalul anului au fost încărcate deja peste 16 000 de documente. Mai mult decât atât, TimoCom Messenger a adus un aport suplimentar la succesul obținut, cu peste 5 milioane de mesaje trimise. În ceea ce privește optimizarea proceselor, datorită interfețelor s-a reușit conectarea la platforma de transporturi a peste 200 de ofertanți de servicii telematice. Clienții comuni se bucură de confortul monitorizării situației vehiculelor prin intermediul ferestrei TimoCom Tracking. Aceasta înseamnă că nu mai este necesară comutarea între programele diverșilor furnizori.

 

Perspective inovatoare pentru 2017

După un an 2016 plin de succese, prestatorul de servicii IT are pregătite pentru clienți noutăți de viitor și în 2017: „La mijlocul anului ne vom completa, de exemplu, platforma de transporturi cu o aplicație foarte importantă, care va optimiza procesele clienților noștri. Pe aceasta o vom prezenta pentru prima dată în exclusivitate la „transport logistic 2017”‚ de la München“, spune purtătorul de cuvânt al firmei Gunnar Gburek.

 

Mai multe informații despre TimoCom le găsiți pe www.timocom.ro

Descărcare comunicat de presă
sus pe pagină