23.07.2014

Cel mai bun brand din 2014 la categoria burse de transport revine la TimoCom

Cititorii editorialului ETM au ales Truck&Cargo® ca și cea mai bună bursă de transport

(1)

Düsseldorf, 04.07.2014. La ceremonia decernării pe 5 Iunie în Stuttgart, director Marketing, Christfof Thesinga a primit premiul „Beste Marke“ pentru bursa de transport TC Truck&Cargo®. 7.403 de cititori ai editorialului de specialitate EuroTransportMedia și-au acordat votul de-a lungul săptămâniilor pentru cele mai bune produse și cel mai bun furnizor de servicii din domeniul transportului si a logisticii, anterior evenimentului.

TimoCom printre giganții branșei


Să fi nominalizat în același rând cu Mercedes, Man sau Michelin pentru „Cel mai bun brand“, este o onoare deosebită, spune Marketing Director TimoCom, Christof Thesinga. „Suntem o companie mijlocie cu administrare proprie și dezvoltăm, comercializăm și efectuăm totul singuri. Să ne aflăm pe podiu împreună cu giganții branșei ne fac mândrii și atestă munca noastra. Încă odată mulțumiri cititorilor ETM și utilizatorilor TimoCom! Ne străduim să fim pe placul clienților.“ Bursa de transport TC Truck&Cargo® este dezvoltat în mod constant și extins prin funcții auxiliare suplimentare cum ar fi platforma de tracking TC eMap®. Aici sunt afișate pe hartă până la 90 sisteme telematice diferite. Mai mult decât atât, în acest an probabil va fi lansat accesul mobil, care face posibilă utilizarea programului de pe Smartphone sau tabletă, prin aplicație. 

Produs puternic, servicii solide


Un brand, pentru a fi bun, nu trebuie să cuprindă doar un produs convingător, ci trebuie să investească în egală măsură și în servicii pentru clienți, în opinia lui Thesinga.  „Comuinicarea cu clienții este instrumentul ales pentru asigurarea calității. TimoCom are în departamentul de servicii clienți 50 de angajați internaționali, care stau la dispoziția clienților prin telefon, E-Mail sau Facebook. Este foarte important pentru noi să fim aproape de clienți, să putem reacționa rapid și să răspundem fără întârziere la întrebările clienților“, concluzionează Thesinga.   

Compania dorește pe viitor,să facă un pas în față și să simplifice comunicarea între utilizatori cu ajutorul unei unelte noi.

Informații suplimentare pentru TimoCom și premiul „Cel mai bun brand“ găsiți la www.timocom.de și www.eurotransport.de.

Descărcare comunicat de presă
sus pe pagină