skip navigation

Din anul 2013 cu încredere reciprocă

Cheia serviciului TimoCom CashCare constă în comunicarea internațională rapidă, concretă și transparentă.

Distribuit aici ...
21.02.2017

Hermes Forwards SRL este o casă de expediție și transport cu sediul în România. Echipa lor de 20 de agenți are o experiență vastă și recunoscută în domeniul transporturilor atât în România, cât și în Europa. Firma este accesibilă în mai multe localități din România, are birouri în București, Timișoara, Deva, Satu Mare și Miercurea Ciuc. Au o rețea dezvoltată de transportatori care asigură o calitate superioară și recunoscută. Flota lor accesibilă zilnic însumează un număr de peste 2.000 de camioane. Printre partenerii lor se numără întreprinderi internaționale mici și mijlocii din toată Europa.

Prima dată s-au întâlnit cu TimoCom în anul 2013, iar după perioada de testare reușită de patru săptămâni, au devenit clientul nostru. După o perioadă scurtă de timp de la încheierea contractului au și solicitat serviciile de incasso, după ce au avut probleme de neplată cu un partener de-al lor, își amintește Török Csaba (Partner-Network Development, Hermes Forwards SRL).

TC: Puteți evidenția un caz, în care cu ajutorul serviciului TimoCom CashCare ați reușit să puneți punct unei proceduri de recuperare?

Török Csaba: Putem vorbi depre mai multe succese în ceea ce privește recuperarea creanțelor, mai precis un procent de 93,75 %. Am avut mai multe cazuri, când cu ajutorul dvs. am recuperat sume mai mari de 100.000 euro. De-a lungul muncii comune, colegii noștri au învățat să colaboreze cu colegii dvs. – așa putem pune punct eventualelor recuperări mai rapid și mai eficient. Nu de fiecare dată primim integral suma datorată, sunt și cazuri când primim prin rate – dar și pe aceasta o considerăm ca pe o reușită.

TC: Când considerați că, depășind eforturile și capacitatea dvs., trebuie dat cazul respectiv la TimoCom CashCare? Care este acel plus, cu ajutorul căruia serviciul nostru ar însemna o soluție înainte de procedurile juridice îndelungate?

Török Csaba: Noi de fiecare dată dăm cazul departamentului CashCare, dacă factura este scadentă de mai mult de 30 de zile și nu am primit nici o informație în legătură cu achitarea. În primul rând, în cazul clienților străini vă cerem direct ajutorul serviciului dvs., deoarece echipa internațională se poate descurca mai eficient cu celălalte țări. De exemplu este un plus procedura eficientă și rapidă, precum și comunicarea transparentă, concretă și rapidă în ceea ce privește evoluția cazurilor.

Decidem în soluționarea conflictelor pe cale judiciară, în cazul în care de exemplu firma nu mai este client TimoCom și nu avem altă posibilitate de recuperare fără intervenția unui avocat.

 

 

Serviciul nostru de recuperare creanțe își merită banii!

Rău-platnicii reprezintă un pericol pentru fiecare companie. Prin urmare, avocatul nostru Alexander Oebel și echipa lui vor acționa dacă aveți probleme cu rău-platnicii. Ei asistă clienții TimoCom la recuperarea extrajudiciară de creanțe. În 2015, au reușit să soluționeze 89% din solicitările de recuperare a creditorilor.

Mai mult decât atât, departamentul nostru de recupare creanțe are un efect secundar foarte special: Majoritatea oilor negre sunt descurajate de la utilizarea platformei de transport TimoCom și nici măcar nu încearcă sa devină membrii.

Profitați de serviciul nostru de recuperări creanțe. Pe lângă taxa de administrare de 15,00 €,  se percepe o taxă suplimentară pentru recuperarea creanței, numai dacă cazul este soluționat cu succes, și numai în conformitate cu prevederile legale germane pentru astfel de taxe.

 

 

sus pe pagină

Accept faptul că acest site de web foloseşte cookies pentru statistici, conţinut şi reclame personalizate. Detalii