12.01.2021

Modul de procedare cu rău-platnicii

Mega Pol Trans se bazează pe TIMOCOM Inkasso Internațional

Eliza Wyrwich lucrează la biroul Contabilitate și incaso la Mega Pol Trans de la Pila și în cazul neachitării facturilor apeleaz

În cazul în care termenul de plată a fost depășit și încercările de rezolvare nu au succes, pentru recuperarea sumelor restante poate fi util un furnizor de servicii inkasso. Firma de transport Mega Pol Trans din Polonia utilizează în acest scop serviciul inkasso de la TIMOCOM – cu o rată a succesului de până la 90 de procente.

„TIMOCOM Inkasso Internațional este ca un departament suplimentar de la Mega Pol Trans, care se asigură că afacerile decurg așa cum trebuie”, explică Eliza Wyrwich.

Transporturi efectuate, însă rău-platnici

Ei acoperă, practic, numeroase diverse relații din întreaga Europă: Mega Pol Trans efectuează curse în Ungaria, Germania, Italia, Belgia, Olanda și Cehia — în funcție de comenzi. Relațiile sunt numeroase, clienții la fel și de aceea există o mai mare probabilitate să intervină restanțe de plată.

Restanțele de plată pot fi, în general, o mare problemă pentru firmele de transport și logistică: Costurile curente de exploatare sunt mari și acumularea restanțelor la plată poate duce la pierderi financiare — și în cel mai rău caz la falimentarea firmei.

Eliza Wyrwich lucrează la biroul Contabilitate și inkasso la Mega Pol Trans de la Pila și se ocupă de facturile restante. „În cazul furnizării unui serviciu de transport, presupunem în mod normal că după livrarea mărfii se va realiza şi plata, la termenul convenit, care este deja foarte lung. Cu toate acestea, acest lucru nu se întâmplă întotdeauna așa", spune Wyrwich.

 

Rezolvarea creanțelor restante

Casa de expediții se bazează pe dialog, în spiritul unui bun parteneriat. „În primul rând îi sunăm și le solicităm prin e-mail să efectueze plata.” Dacă aceasta nu funcționează și creanța nu este disputată, apelăm la serviciul inkasso internațional de la TIMOCOM. „Avem deja experiență în colaborarea cu TIMOCOM, deoarece există luni în care le trimitem mai multe comenzi inkasso.

Pentru Wyrwich este o decizie de calcul. „Dacă suma este ridicată, iar situația se poate rezolva fără a se recurge la instanță, merită să folosim această șansă.” Urmărirea unei creanțe în instanță trebuie gândită întotdeauna foarte bine. Nu costă puțin și de multe ori durează foarte mult. Această cale este dificilă în special în relațiile internaționale.

 

Alternativă pentru recuperarea facturilor neachitate

 Echipa lui Alexander Oebel, Director Debt Collection & Legal Affairs, stă la dispoziția clienților în 27 de limbi. Angajații îi contactează pe debitori și verifică starea de fapte, în calitate de parte neutră. Ei păstrează legătura în permanență cu creditorul și acesta poate vedea cum progresează lucrurile. Acțiunea rapidă, accesul la o mulțime de informații și experiența de la TIMOCOM Inkasso Internațional fac posibile recuperarea imediată a creanței sau determinarea celui mai bun mod de acțiune. „Apreciem acest serviciu foarte mult, fiindcă rata de succes este de până la 90 %”, spune Wyrwich.

„Economisim timp și bani în acest fel. Dacă suma este mai mică, este cu atât mai mult în interesul nostru să nu generăm costuri suplimentare. Serviciul TIMOCOM Inkasso Internațional nu este costisitor și de aceea este modalitatea optimă de a rezolva managementul creanțelor. Acesta este un sprijin valoros în recuperarea creanței sau obținerea de informații despre șansele de a încasa suma restantă”, spune Wyrwich.

Dacă doriți o soluție simplă pentru gestionarea facturilor neachitate, serviciul incaso de la TIMOCOM vă stă la dispoziție cu plăcere.

Informați-vă acum despre inkasso!

 

Următoarele pot fi, de asemenea, de interes pentru dumneavoastră:

Șapte întrebări frecvente despre inkasso în domeniul logisticii

Drepturile și obligațiile în cazul întârzierii la plată explicate pe scurt

Smart Logistics este cea mai importantă pârghie pentru reducerea costurilor și creștere economică

Descărcare comunicat de presă
sus pe pagină