19.12.2012

Ofertanții bursei au o ”conexiune” bine definită

<br />Peste 15.000 de fani pe paginile Facebook TimoCom

(1)

Nu toată lumea dă clic pe „Îmi place“ pe pagina de Facebook TimoCom. Dar, totuși am cucerit deja 15.000 fani pe 14 site-uri, cea ce este un succes enorm pentru noi. Și totul în mai puțin de doi ani. Despre strategia firmei și părerea clienților, oferă mai multe detalii Christof Thesinga, TimoCom Director Marketing și Thomas Klein, Online Marketing Manager.

Schimb de experiență fără granițe
Fii acolo unde sunt și clienții tăi – Acest motto reflectă cel mai bine politica bursei de transport, lider pe piața europeană. „Pagina noastră de Facebook este un canal nou, suplimentar prin care comunicăm cu clienții noștri“, spune Christof Thesinga, Director Marketing. Astfel, în ultimii doi ani, am creat 14 de pagini de Facebook pentru 14 țări, strategic foarte importante. Pagina de Facebook România, are și ea peste 1000 de fani, deși pagina a fost creată abia în luna februarie, 2012. Aici sunt publicate știri și informații importante, dar bineînțeles și poze, jocuri amuzante. Cu doar un clic pe butonașul „Îmi place“, puteți fi alături de noi și să ne oferți un feedback despre produsele noastre, într-un mod direct. Astfel, vă ținem la curent cu toate dezvoltările noastre iar pentru a putea efectua dezvoltări eficace, așteptăm ideile Dvs.!

Conținutul contează
Ce anume este postat pe Facebook, nu este lăsat la voia întâmplării. Din acest motiv, Dl. Thomas Klein ține ședințe lunare, pentru a discuta cu colegii săi temele adecvate și noile idei inspirante. Astfel au fost organizate concursuri cu premii simbolice, dar se discută și teme serioase. Sunt publicate și știri, sau informații de comun interes. Bineînțeles așteptăm părerile clienților și faniilor noștri, care sunt cel mai num feedback pentru noi. De asemenea, sunt organizate și concursuri amuzante, iar cei care participă au posibilitatea de a câștiga niște cadouri simbolice. „Desigur, primim, pe lângă comentariile pozitive, și cele negative. Ceva absolut normal când este vorba despre discuții deschise între clienți și prestatori de servicii. Ne străduim să oferim o modalitate de manifestare, pentru a putea exprima părerea Dvs. despre diferite teme sau chiar despre produsele noastre“, a mai spus Dl. Klein. Intrați pe pagina noastră de Facebook ca să puteți citi postările noastre: www.facebook.com/timocom.ro.

Descărcare comunicat de presă
sus pe pagină