04.01.2017

Planurile tind să se realizeze

Părerile clienților TimoCom despre funcția de încărcare și descărcare a documentelor

(1)

Cea mai mare bursă de transport din Europa, TimoCom, a luat o decizie importantă în ultimul an: Platforma va fi dotată cu alte valori digitale. Au decis, au și realizat. Din luna septembrie, anul trecut, mai mult de 36.000 clienți pot utiliza funcția de încărcare și descărcare a documentelor.

Planul furnizorului IT cu noua funcție era, să ajute utilizatorii în drum spre digitalizare și să le sprijine în optimizarea procesului muncii. Cu funcția de încărcare și descărcare a documentelor, utilizatorii pot să publice pentru ceilalți utilizatori al platformei bursei de transport, documentele lor des folosite și necesare pentru efectuarea transportului, cu o singură încărcare.  De la lansare s-au încărcat mai multe mii de documente pe platforma de transport. Firma Spedition Kellershohn din Lindlar a fost printre primii care a beneficiat de oportunitățile oferite de această inovație. Noua funcția le-a convins că nu numai că se simplifică procesele de muncă, dar, de asemenea, contribuie în mod semnificativ la protecția mediului înconjurător. „Noi acordăm o mare importanță durabilității, așa cum confirmă și motto-ul nostru - Logistica pentru oameni și mediu. Să presupunem că, elaborăm zilnic 32 de documente de o pagină, aceasta însemnând aproximativ 1000 de hârtii pe o lună. Trebuie să avem în vedere însă faptul că, un document poate să conțină pagini față-verso, de exemplu vezi un CMR. Aceasta înseamnă multă hârtie. Din acest motiv, noi preferăm partenerii de afaceri care ne trimit documentele în format digital, fără folosirea hârtiilor“, a afirmat administratorul Willi Kellershohn.

 

Timpul înseamnă bani.

„Aș vrea să pot opri timpul“, este dorința pe care toți am zis măcar o dată. Aceasta este capacitatea pe care toți doresc, care au activitatea în domeniul transportului și logisticii, unde timpul este foarte prețios. Știe acest lucru și Jody Dal Ferro, disponentul firmei de familie Dal Ferro Trasporti din Italia: „Anterior, la încheierea unei afaceri am trimis cel puțin 4 documente prin fax sau e-mail. Câteodată acestea nu au fost de ajuns, sau fișierul atașat a fost prea mare, și din acest motiv trebuia să ne uităm din nou peste ele. Ne-a costat mult timp și ne-a dat multă necăjeală. Cu problemele acestea nu ne-am întâlnit de când folosim noua funcție. Mulți dintre partenerii noștri s-au mirat și au întrebat, ca și o firmă mică, de ce ne acordăm așa mare atenție digitalizării, dar noi considerăm că cine vrea să rămână pe piață, trebuie să țină pasul cu timpul.

 

Cea mai mare bursă de transport din Europa vrea să fie și ea curent la zi. Pentru anul 2017 se pregăteșteo nouă inovație, cu care vor să srijine clienții în optimizare și în procesele de muncă digitalizate. Aceasta va fi prezentată probabil pe la mijlocul anului.

Descărcare comunicat de presă
sus pe pagină