skip navigation

Comunicate de presă

Aici găsiți informații actuale pe diverse teme privind firma TIMOCOM, clienții noștri, respectiv branșa.
O angajată verifică plata facturilor.
13.10.2020

Șapte întrebări frecvente despre inkasso în domeniul logisticii

Comanda a fost livrată și factura emisă. Însă plata nu a intrat în cont. O modalitate de a trata situația cu datornicii este prin intermediul unui birou inkasso. La început pot exista numeroase neclarități. În acest

Citesc mai departe >
Certificate HACCP și ATP pentru siguranța alimentelor
30.09.2020

Seria „Sigiliu & certificate”: HACCP, ISO 22000 și ATP

Certificarea internațională conform HACCP expiră în ianuarie 2021; faza de încheiere a început în ianuarie 2018. După începutul anului 2020 nu au mai fost eliberate marcaje, iar firmele certificate au obligația de a

Citesc mai departe >
Reglementări vamale Europa
30.09.2020

Noi reglementări pentru transportul de mărfuri din și în statele membre ale Uniunii Europene

Circulația mărfurilor în cadrul UE este în principiu liberă. Există însă reglementări și restricții. Revizuirea directivei UE aduce peste 40 de modificări ale reglementărilor

Citesc mai departe >
Foto Jochen Eschborn
30.09.2020

Corona ca oportunitate

Domeniul transporturilor nu a fost caracterizat niciodată de marje de profit uriașe. Însă, odată cu criza corona cererea de capacități de transport a scăzut drastic și oferta excedentară de capacități de transport care a urmat a dus parțial

Citesc mai departe >
O contabilă plătește facturile neachitate.
15.09.2020

Ce facem în cazul facturilor neachitate?

Comanda a fost livrată și factura emisă. Însă plata nu a intrat în cont și așteptați încă să încasați banii? Pentru a accelera plata facturilor a fost emisă în 2011 o directivă a UE. Aceasta reglementează legislația

Citesc mai departe >
Aplicație digitală FreightTech
29.08.2020

FreightTech

Aplicațiile și serviciile digitale interconectează procesele și automatizează lanțul de aprovizionare. Firmele trebuie să profite de oportunități pentru a-și asigura viitorul. Ne găsim în timpuri dinamice, în care procesele analogice

Citesc mai departe >
Barometrul de transport TIMOCOM Efect masiv al coronavirusului
22.07.2020

Barometrul transporturilor: Corona cauzează regrese drastice

Ca urmare a pandemiei s-a constatat o scădere semnificativă în domeniul transporturilor din Europa chiar și în lunile aprilie și mai, în care în mod normal există mai multă marfă pentru transportat. „În total

Citesc mai departe >
Cererea în creștere de produse congelate de pe piața Europeană necesită soluții logistice.
21.07.2020

Transporturile frigorifice în Europa

Consumatorii apreciază confortul. La bucătărie recurg tot mai des la produse de conveniență din congelator. Peste 46 de kilograme de alimente congelate sunt, de exemplu, consumate în Germania pe cap de locuitor în fiecare an, conform

Citesc mai departe >
Sistemele de management al transporturilor oferă diverse funcții și instrumente
10.07.2020

Cum găsiți sistemul potrivit de management al transporturilor

Planificarea și organizarea transporturilor este o activitate complexă și deseori stresantă. De regulă nu se ajunge la țintă în linie dreaptă, ci pe un traseu sinuos, cu o multitudine de provocări. Aceasta deoarece fiecare transport are

Citesc mai departe >
Interconectarea în rețea a lanțurilor de aprovizionare
10.07.2020

Provocări și oportunități în digitalizarea lanțului de aprovizionare

Interconectarea în rețea a sistemelor digitale din logistica transporturilor și a spațiilor de depozitare oferă industriei și comerțului numeroase oportunități pentru creșterea eficienței și reducerea costurilor, însă acestea sunt

Citesc mai departe >
Gogucz Zsolt, administratorul firmei Kefren Expres
03.07.2020

Digitalizarea a început să câștige teren...

La sfârșitul anului 2012, Kefren Expres și-a ales strategia și oportunitățile viitoare într-un mod inovator: Operațiunile logistice sunt dezvoltate cu ajutorul soluțiilor IT, astfel că s-a implementat o aplicație care dispune de

Citesc mai departe >
Trei sfaturi inkasso pentru plăți întârziate
28.05.2020

Întârziere la plată: Ce facem dacă clientul nu plătește?

Transportul a fost efectuat, dar în cont nu se vede nimic. Un prestator de servicii de logistică se așteaptă ca după livrarea mărfii să se efectueze şi plata, în termenul convenit. Aproape fiecare firmă a întâlnit cazuri

Citesc mai departe >

Contact presă

+49 211 88 26 69 53

+49 211 88 26 59 24

presse@timocom.com

sus pe pagină

Accept faptul că acest site de web foloseşte cookies pentru statistici, conţinut şi reclame personalizate. Detalii